fredag 12. april 2013

1 års dag og giveaway!

For 1 år siden trakk jeg pusten dypt og startet bloggen min. Det var virkelig skummelt, og var redd for å dumme meg loddrett ut!! Hvorfor det ble fru Mosbron, var delvis pga dårlig fantasi og fordi vi faktisk bor på Mosbron..
Det har vært spennende å holde på med, og av og til litt slitsomt.. Jeg er verken fotograf eller noe interiørdesigner.. Jeg er meg med mitt lille Ixus camera og en syk trang til å ommøblere..
 Men noe bra må jeg da ha gjordt, for flotte følgere har jeg fått og har per nu 52957 sidevisninger-HURRA!!!! Jeg har fått flotte tilbakemeldinger i kommentarer og "på bygda"-TUSEN TAKK <3

Og for å feire meg selv, så vil jeg ha en giveaway:)
Jeg har fått en flott premie fra jobben min Hus og him(juhuu min første sponsing!!):

To termokurs fra Menu-Ink faith & Hope.
Kule!

Slik tar du lodd:

Et lodd for å legge igjen en kommentar. Husk mailadresse dersom du ikke har egen blogg
Et lodd for å bli følger på bloggen
Et lodd for å bli venner med Husog Him Skudeneshavn på Facebook

Altså du kan trekke 3 lodd tilsammen. Skriv i kommentar feltet hvor mange lodd  du tar:)
Lykke til!

Jeg trekker vinneren neste fredag 19 april:))

Ha en flott fredag!

54 kommentarer:

  1. Så stas da, gratulerer så masse! Flott blogg du har og en morsom måte å skrive på:) Trekker 2 lykke lodd jeg da!
    Håper du får en super helg:)

    SvarSlett
  2. Gratulera så møkje me 1 års dag! :))
    Forstår hva du mener med at det er litt skummelt og kaste seg inn i noe sånt! :) Men sikkert noe av det kjekkeste du har gjort!? ;))

    Og for ein flott giveaway da! :))

    Trekker 3 lykkelodd! :))

    Klem Evy

    SvarSlett
  3. Hei. Fin blogg og mange gode tips og ideer til hjemstyling får jeg :) Synes du er flink. 2 lodd på meg :)

    Vibfylke@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Så kule krus!!
    Tar likegodt 3 lodd jeg da ,snuppa ;)
    Flott blogg du har laget-fortsett med den!
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett
  5. Kjempefine blogg! Lykke til videre. Flotte krus. Tar et par lodd eg o då :-)

    Marita

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med 1 års blogging,så kjekkt at du er her i bloggverden og er den du er:)
    Eg tar 3 lodd og så fine krus!

    Fine helg til deg Charlotte:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Hei

    Så fine krus :-)
    Jeg prøver lykken med 2 lodd!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  8. Gratulerer med jubileum, veldig glad for at du blogger! :) To lodd på meg!

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med jubileum!Hipp hurra!
    Du skriver så utrolig bra!
    Gleder meg til å fortsette å følge deg fremover!
    Tar et lodd jeg)

    SvarSlett
  10. gratulerer så mye med ett-årsdagen, hipp hipp :-) trodde jeg var følger hos deg jeg, men er det nå ivertfall nå, 2 lodd på meg, og god helg :-)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 1-årsdagen!
    Blir gjerne med på feiringen :)
    Følger og mkommenterer - 2 lodd til meg.

    Deler på facebook, kanskje det lokker noen eksta inn.

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  12. Gratulerer :)
    Og så tøffe krus!!
    jeg trekker 2 lykkelodd og krysser fingrene :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  13. Gratulerer med blogg-bursdag :-)

    To lodd på meg!

    SvarSlett
  14. Gratulera med ett år :-D
    3 lodd på meg ;-)

    God helg klemmar Elisabeth ;)

    SvarSlett
  15. Prøver lykken med to lodd :-)
    God helg !

    SvarSlett
  16. GRATULERER MED 1 ÅRS DAGEN :)

    Deltar i "gi borten" med 2 lodd.
    Ønsker alle som deltar lykke til.

    Fine lørdag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  17. 2 lykkelodd!
    Gratulerer med 1år allerede og flotte leser tall:-)

    SvarSlett
  18. Hei & god sundag :)

    Gratulera med 1 års dagen :)
    Kjempe kjekke blogg :)
    Det blir 3 lodd på meg :)

    Klem fra Renate :)

    renatelangaker@gmail.com

    SvarSlett
  19. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg tar med meg to lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  21. Utrolige kule termokopper, sånn vil jeg ha!!!! Og så må jeg gratulere deg med 1 år som blogger, - selv har jeg ikke klart å kaste meg ut i det enda. Selv om jeg ahr mange idéer...
    Trekker 2 lodd, følger og kommentar :)

    SvarSlett
  22. Hei:)
    Gratulerer med ettårsdagen:)
    Ett lodd te mæ:)

    Mvh.
    Veronica
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  23. Så kule krus!

    Jeg blir gjerne med, tar 1 lodd

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  24. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  25. 1 Lodd til meg, tusen takk :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg syns koppene er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Jeg digger å pynte huset med bling,
    og disse ville blitt mine dyrebare ting:)

    2 hærlige lodd flyr min vei:)) (finner ikke FBsiden)

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Gratulera så mye med 1 års dag! :)
    Jeg tar 2 lodd - jeg finner ikke FBsiden :(
    Beste hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  28. Hei:)

    Gratulerer med dagen:) Jeg vil også være med, og trekker 2 lodd.

    Flott blogg, har lagt meg til som følger og ser innom deg igjen:)

    Annelise

    SvarSlett
  29. Kule! :)
    Deltar gjerne med 1 lodd jeg :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  31. Heisann!

    Kjempefine krus som jeg gjerne skulle vinne!! 3 lodd på meg.

    Vennlig hilsen Guri Marie Kristoffersen
    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  32. Liker på facebook og tar 2 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  33. Hei!
    Jeg tar 1 lodd :)

    verm"ætt"hotmail.no

    SvarSlett
  34. Jeg trekker to lodd!
    Følger bloggen.

    Ole-martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne være med!:) 1 lodd på meg:)

    SvarSlett
  36. Gratulerer med jubileum. Kom tilfeldig over bloggen din og nå skal jeg jammen lese gjennom den. :) Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd.

    SvarSlett
  37. Jeg er med :) 2 lodd til meg :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Trekk to lykkelodd - følger denne bloggen :)
    tvi-tvi ! kjempeflott premie :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  39. Gratulera med 1-årsjubileum, Charlotte! Knallherlige blogg :)
    Eg e me på trekningå - to lodd på meg.

    Klem Rita

    SvarSlett
  40. Satser på vinnerloddet ...

    SvarSlett
  41. 2 lodd på meg.

    gratulerer med dagen!

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Heisann :-)

    ❤❤ Blir gjerne med og takker ja til 3 stk lodd. Ha en fin dag! ❤❤

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  43. Blir gjerne med!
    1 lodd for å være venn med hus og him - check
    1 lodd for å følge deg på bloglovin .. (gjelder det)
    1 lodd for å kommentere her..- check Yeij! 3 lodd!

    miriam.sandslett@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Hei, jeg vil gjerne være med! Tar tre lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg er gjerne med og ta 2 lykkelodd. Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem

    SvarSlett
  46. Gratulerer så mye, håper det blir mange fler!
    Jeg har et lodd i denne giveawayen. Krysser fingrene og håper på det beste.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Klem fra Andrea

    SvarSlett
  47. Oj de krusene var bare kjempe tøffe.
    Så jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Krysser fingrene og håper og ønsker.

    Ha en kjempe fin kveld og en kjempe fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Nydelige krus :) Har lagt meg til som følger
    Trekker 2 flotte lodd
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Gratulerer med jubileum!
    Jeg trekker to lodd, og håper på lykketreff, jeg :)Gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  50. Ett lykkelodd på meg :)

    Monica12396@hotmail.com

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte