fredag 12. april 2013

1 års dag og giveaway!

For 1 år siden trakk jeg pusten dypt og startet bloggen min. Det var virkelig skummelt, og var redd for å dumme meg loddrett ut!! Hvorfor det ble fru Mosbron, var delvis pga dårlig fantasi og fordi vi faktisk bor på Mosbron..
Det har vært spennende å holde på med, og av og til litt slitsomt.. Jeg er verken fotograf eller noe interiørdesigner.. Jeg er meg med mitt lille Ixus camera og en syk trang til å ommøblere..
 Men noe bra må jeg da ha gjordt, for flotte følgere har jeg fått og har per nu 52957 sidevisninger-HURRA!!!! Jeg har fått flotte tilbakemeldinger i kommentarer og "på bygda"-TUSEN TAKK <3

Og for å feire meg selv, så vil jeg ha en giveaway:)
Jeg har fått en flott premie fra jobben min Hus og him(juhuu min første sponsing!!):

To termokurs fra Menu-Ink faith & Hope.
Kule!

Slik tar du lodd:

Et lodd for å legge igjen en kommentar. Husk mailadresse dersom du ikke har egen blogg
Et lodd for å bli følger på bloggen
Et lodd for å bli venner med Husog Him Skudeneshavn på Facebook

Altså du kan trekke 3 lodd tilsammen. Skriv i kommentar feltet hvor mange lodd  du tar:)
Lykke til!

Jeg trekker vinneren neste fredag 19 april:))

Ha en flott fredag!

52 kommentarer:

  1. Så stas da, gratulerer så masse! Flott blogg du har og en morsom måte å skrive på:) Trekker 2 lykke lodd jeg da!
    Håper du får en super helg:)

    SvarSlett
  2. Gratulera så møkje me 1 års dag! :))
    Forstår hva du mener med at det er litt skummelt og kaste seg inn i noe sånt! :) Men sikkert noe av det kjekkeste du har gjort!? ;))

    Og for ein flott giveaway da! :))

    Trekker 3 lykkelodd! :))

    Klem Evy

    SvarSlett
  3. Hei. Fin blogg og mange gode tips og ideer til hjemstyling får jeg :) Synes du er flink. 2 lodd på meg :)

    Vibfylke@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Så kule krus!!
    Tar likegodt 3 lodd jeg da ,snuppa ;)
    Flott blogg du har laget-fortsett med den!
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett
  5. Kjempefine blogg! Lykke til videre. Flotte krus. Tar et par lodd eg o då :-)

    Marita

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med 1 års blogging,så kjekkt at du er her i bloggverden og er den du er:)
    Eg tar 3 lodd og så fine krus!

    Fine helg til deg Charlotte:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Hei

    Så fine krus :-)
    Jeg prøver lykken med 2 lodd!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  8. Gratulerer med jubileum, veldig glad for at du blogger! :) To lodd på meg!

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med jubileum!Hipp hurra!
    Du skriver så utrolig bra!
    Gleder meg til å fortsette å følge deg fremover!
    Tar et lodd jeg)

    SvarSlett
  10. gratulerer så mye med ett-årsdagen, hipp hipp :-) trodde jeg var følger hos deg jeg, men er det nå ivertfall nå, 2 lodd på meg, og god helg :-)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 1-årsdagen!
    Blir gjerne med på feiringen :)
    Følger og mkommenterer - 2 lodd til meg.

    Deler på facebook, kanskje det lokker noen eksta inn.

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  12. Gratulerer :)
    Og så tøffe krus!!
    jeg trekker 2 lykkelodd og krysser fingrene :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  13. Gratulerer med blogg-bursdag :-)

    To lodd på meg!

    SvarSlett
  14. Gratulera med ett år :-D
    3 lodd på meg ;-)

    God helg klemmar Elisabeth ;)

    SvarSlett
  15. Prøver lykken med to lodd :-)
    God helg !

    SvarSlett
  16. GRATULERER MED 1 ÅRS DAGEN :)

    Deltar i "gi borten" med 2 lodd.
    Ønsker alle som deltar lykke til.

    Fine lørdag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  17. 2 lykkelodd!
    Gratulerer med 1år allerede og flotte leser tall:-)

    SvarSlett
  18. Hei & god sundag :)

    Gratulera med 1 års dagen :)
    Kjempe kjekke blogg :)
    Det blir 3 lodd på meg :)

    Klem fra Renate :)

    renatelangaker@gmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg tar med meg to lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  20. Utrolige kule termokopper, sånn vil jeg ha!!!! Og så må jeg gratulere deg med 1 år som blogger, - selv har jeg ikke klart å kaste meg ut i det enda. Selv om jeg ahr mange idéer...
    Trekker 2 lodd, følger og kommentar :)

    SvarSlett
  21. Hei:)
    Gratulerer med ettårsdagen:)
    Ett lodd te mæ:)

    Mvh.
    Veronica
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  22. Så kule krus!

    Jeg blir gjerne med, tar 1 lodd

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  23. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  24. 1 Lodd til meg, tusen takk :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg syns koppene er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Jeg digger å pynte huset med bling,
    og disse ville blitt mine dyrebare ting:)

    2 hærlige lodd flyr min vei:)) (finner ikke FBsiden)

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Gratulera så mye med 1 års dag! :)
    Jeg tar 2 lodd - jeg finner ikke FBsiden :(
    Beste hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  27. Hei:)

    Gratulerer med dagen:) Jeg vil også være med, og trekker 2 lodd.

    Flott blogg, har lagt meg til som følger og ser innom deg igjen:)

    Annelise

    SvarSlett
  28. Kule! :)
    Deltar gjerne med 1 lodd jeg :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  30. Heisann!

    Kjempefine krus som jeg gjerne skulle vinne!! 3 lodd på meg.

    Vennlig hilsen Guri Marie Kristoffersen
    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  31. Hei!
    Jeg tar 1 lodd :)

    verm"ætt"hotmail.no

    SvarSlett
  32. Jeg trekker to lodd!
    Følger bloggen.

    Ole-martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne være med!:) 1 lodd på meg:)

    SvarSlett
  34. Gratulerer med jubileum. Kom tilfeldig over bloggen din og nå skal jeg jammen lese gjennom den. :) Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd.

    SvarSlett
  35. Jeg er med :) 2 lodd til meg :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Trekk to lykkelodd - følger denne bloggen :)
    tvi-tvi ! kjempeflott premie :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  37. Gratulera med 1-årsjubileum, Charlotte! Knallherlige blogg :)
    Eg e me på trekningå - to lodd på meg.

    Klem Rita

    SvarSlett
  38. Satser på vinnerloddet ...

    SvarSlett
  39. 2 lodd på meg.

    gratulerer med dagen!

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Heisann :-)

    ❤❤ Blir gjerne med og takker ja til 3 stk lodd. Ha en fin dag! ❤❤

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  41. Blir gjerne med!
    1 lodd for å være venn med hus og him - check
    1 lodd for å følge deg på bloglovin .. (gjelder det)
    1 lodd for å kommentere her..- check Yeij! 3 lodd!

    miriam.sandslett@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Hei, jeg vil gjerne være med! Tar tre lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg er gjerne med og ta 2 lykkelodd. Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem

    SvarSlett
  44. Gratulerer så mye, håper det blir mange fler!
    Jeg har et lodd i denne giveawayen. Krysser fingrene og håper på det beste.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Klem fra Andrea

    SvarSlett
  45. Oj de krusene var bare kjempe tøffe.
    Så jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Krysser fingrene og håper og ønsker.

    Ha en kjempe fin kveld og en kjempe fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Nydelige krus :) Har lagt meg til som følger
    Trekker 2 flotte lodd
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Gratulerer med jubileum!
    Jeg trekker to lodd, og håper på lykketreff, jeg :)Gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  48. Ett lykkelodd på meg :)

    Monica12396@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Damat Financial Corporation, Inc.
     
    Vi er Private International Money Långivere. Vi tilbyr ulike lån til en svært lav rente på tre prosent per år. Våre midler er rent opptjent fra

    Private og bedriftens investeringsporteføljer under vår direkte jurisdiksjon.
     
    VI TILBYR FØLGENDE LÅN UTEN COLLATERAL TIL 3% RENTE
    * Personlige lån * Forretningslån * Investeringslån * Billån
    * Studentlån * Gårdlån * Huslån
     
    Hvis du er interessert i vårt tilbud, vennligst oppgi følgende informasjon til ledelsen via e-post: collinsjames420@hotmail.com

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte