onsdag 10. april 2013

Gi blod!

Idag har jeg gitt blod igjen-4 gang nå:)
Vet jeg har blogget det før-men det er jo så viktig!!
Hadde jeg gjordt hvis jeg ikke hadde hatt et sykt barn som trengte "litervis"? Kanskje ikke.. Men så igjen hadde jeg kanskje blitt inspirert av en annen grunn?? Er beinmargsdonor og, men DET har jeg ikke gitt ennå..


En annen kjekk ting er jo de flotte premiene(blir aldri for stor for DET vel??)
Jeg har samlet på Mummi krus, og idag fikk jeg TO sånn at jeg har til alle englebarna;)


Nå synes jeg at jeg fortjener en liten hvil, mangler tross alt litt blod-haha..

Og jippi, to nye følgere:)) Håper dere vil like dere her inne<3

På fredag har bloggen min bursdag, så da kommer det en aldri så liten giveaway..

6 kommentarer:

  1. Flinke du er som gir blod,eg kan dessverre nok aldri gi for eg har for lite blod og har stadig jernmangel så eg hadde nok besvimt hadde eg blitt tappa men supert med dei som kan og flott å få fin gave og for viktig at det er blod på norske sjukehus:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Fint du giver blod, tager hatten af for dét...
    Fine krus og kan godt forstå du trænger til en hvil...

    Kig ind forbi min blog hvis du har lyst, jeg har en fin konkurrence hvor man kan vinde et gavekort på 500 kr. Både du og andre er selvfølgelig velkomne :-)

    Kram OddStyle

    SvarSlett
  3. Yes! Bra jobba frue :-) Eg er også blodgiver, og deler gjerne mine edle dråper. Motivasjonene i si tid var ei tidligare klassevenninne som trengte ryggmargsdonor, no vart ikkje eg match men heldigvis var det andre som bidrog til dette.

    Sist gong plukka eg med meg ei koselig lita lyslykt med eit ekorn på, og jammen har eg 12 flotte raudvinsglas i skapet frå blodbanken også. Må innrømma at det føles bittelitt rart å drikka raudvin av dei, det gir jo klare assosiasjoner til kvifor eg har dei, hehe, og eg er ikkje veldig glad i blod altså, bleurgh.

    Ha ein fin dag, husk å erstatte tapt veske ;-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Vigtigt budskab af stor betydning du her sender!!
    Kan desværre ikke længere bruges til at afgive, men har givet i mange år og desværre også haft meget brug for at modtage og været SÅ taknemlig over at det var en mulighed.
    DET REDDER LIV! Tak for indlæget, Charlotte.

    Hilsen fra Danmark,
    Dorthe

    SvarSlett
  5. Så bra innlegg! Jeg gir blod (det vil si, jeg har gått gravid/ammet i snart fire år sammenhengende, så det begynner strengt tatt å bli en stund siden sist....) og samler også på de fine koppene! :)

    SvarSlett
  6. Du er jammen meg god du!)
    Måtte smile litt istad )
    Flott å gi blod ,
    god kveld til deg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte