onsdag 24. april 2013

Heisann. Takker for all omtanke og medfølelse i forrige innlegg;) Egentlig så liker jeg jo at gubben har litt meninger om interiør, kjipt hvis han ga blaffen totalt og så kan han bremse meg litt innimellom ;) Akkurat den lampa har nemlig HAN valgt ut, og er veldig fornøyd med seg selv.. Menn har heller ikke det samme  behovet for utskiftning har jeg skjønt. Så skal vi IKKE gå innpå ting som handler om data o.l!

Men ok jeg tok noen gratis grep jeg da.. Da vi flyttet inn hang det to Lack hyller i kroken, som jeg fjernet siden jeg DA skulle ha et vitrineskap der. Betydde jo ikke så mye om det var trangt liksom.. Det endte tilslutt med at jeg ene alene bar skapet ned i kjelleren(som da er ut og rundt), og skapet har muligens fått noen skraper..
Ok tilbake til NÅTID så hengte jeg oppp igjen de hyllene mens jeg selvsagt laget middag, for å se.. Hullene var jo der bak et bilde, så ikke så mye jobb igrunn. Eller må bruke vanlig stjernejern da jeg er ELENDIG med drill!!


Hyllen må jo males, så det kommer jo i køen med alt annet*sukk* Hva som er på hyllene er jo ikke så nøye, det kan jo jevnlig byttes;)
Og til ære for deg Diana la jeg på duk;)
Så får vi se om vinglepetteren meg blir fornøyd.. Må og virkelig fått malt denne delen av stua, som jeg skulle gjøre rett etter jeg malte vinduene.. Ikke imponert over meg selv..
Når mannen nevnte alt som skal gjøres UTE og, ble jeg smådeppa.. Kan ikke han gjøre det da, mens jeg pynter uteplassen og serverer lemonade? Just saying..

Den store planen vår i år da er å gjøre klar til garasje, og dvs fjerne en god del busker og trær. Vil gjerne ha større parkeringplass, og ikke minst midre hagearbeid;) jammen flaks at min lillebror har et firma som utfører AKKURAT slikt arbeid??!!

Nei nok jabbing fra meg nå, får gjøøre meg klar for jobb. Kort dag pga Milla skal ha fysioterapi..

Ha en fin dag<3

4 kommentarer:

  1. Så fint det ble med hyller der!!
    Syns fargen var flott også)
    Og ja, pynte og servere lemonade hørtes jo veldig hyggelig ut, kanskje jeg skal slenge meg med på den i sommer , hihi!
    Ha en super dag!

    SvarSlett
  2. Hahaha, morsomt innlegg. Å være litt vinglepetter er bare fint, det. Jeg er jo naturligvis veldig enig i at det må være lov å bestemme seg for så å bestemme seg på nytt. Utvikling er bra ;)

    SvarSlett
  3. Hihi morsomt innlegg:)du skriver så bra:)
    God natt til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hihi det er så herlig å lese innleggene dine. Smiler hele tiden :D

    Fint med hyller der!

    fin dag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte