fredag 5. april 2013

Litt div på en fredag..

Fredag-fridag-sjukehusdag..

Dagens "lottotall" var kjempefine! Kanskje det beste immunforsvaret tuttå har hatt?? Hjelper på humøret det:)

En annen lykke var at idag fikk jeg ny mobil-jaaaaaa!

Endelig er jeg med i denne moderne verden!

Det er fantastisk vær her idag, så driter i at mannen er i Barcelona jeg!! Borte bra hjemme best? Får si det til meg selv denne helga, mens jeg planlegger "hevn" tur i hodet mitt ;)

Litt trøsteshopping?
Falt for denne fersken fargede puta fra Princess, selv om jeg var på "korall jakt".

Tatt frem krystallstaker og:)

'
Deilig sollys <3 Og deilig sjokolade!

Ha en flott fredag dere, og kryss fingre for at jeg har snille barn som IKKE krangler denne helga! Du kan ikke trylle nei? Ja ja..



7 kommentarer:

  1. Hei:) Digger den nye puten din! Kjenner at jeg trenger litt farge i heimen nå når det nærmer seg sommer!
    Kos deg med sjokolade og hevnplaner på ukas beste dag:)

    SvarSlett
  2. Haha, men tenk så heldig du er som får mulighet til masse kvalitetstid alene med ungene..! :) Viktig å se lyst på livet! ;) *krangleteungerergøy, krangleteungerergøy, krangleteungerergøy...........*

    SvarSlett
  3. Hihi du veit sånn krangling det er så til å bli sprø av,bare det at eg kan visst krangla sjølv og,hihi:)
    Håper du får ei flott helg!
    Finaste puto di og,litt shopping er bra!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. stilig pute, og fersken er da vel nesten korall, eller? må selv ut på jakt imorgen og korall er også min vårfarge, har så lyst på tine k glassene, de er så lekre ♥ ønsker deg en fin helg. klem Helen

    SvarSlett
  5. Yo :-D.
    Knallfin puta, og så fine bilder:-).
    Her er det konstant krangling på dei to små... Skjønne ikkje at da e mulig og krangla så mykje eg...
    No har eg lege på sofaen og stappa innpå ei skål med chips... Blærk.. Hahaha... Jaja, kansje eg ska ut og prøva dei nye joggeskono imåro, dei som eg kjøpte for fleire veker sio...hahaha..
    God helg til deg:-).
    Klems Evelyn:-).

    SvarSlett
  6. Knallfine pute! Litt trøst må vi damer ha. Og det er så bra når vi kan kjøpe oss trøst ;)

    Håper du har en rolig og fin lørdagsmorgen ?!

    -klem Kjersti-

    SvarSlett
  7. Kjempefin pute :-) herlig med helg - nyt den !

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte