tirsdag 9. april 2013

Fugler og spøkelser..

Merkelig tittel?
To ting på en gang vet du..

For ei stund siden kjøpte jeg en billig wallsticker på Søstrene Grene med tanke på den kjedelig trappeoppgangen til loftet. Ting tar jo av og til tid, så den klistret jeg opp idag.. Vet ikke om det er rare greiene, og om det kommmer til å holde.. Men kostet omtrent ingenting,så pytt pytt..


Og siden vi er på vei opp til loftet så kan jeg nevne spøkelse vårt;) Vi har et spøkelse i noen uker nå som liker tydeligvis å leke med Fisher Prise togbanen, da helst på kveldstid.. Har en teroi om det kan være musa som døde i kjelleren.. For etter det har Anna nektet å sove på rommet sitt, så kanskje det er musa som prøver å få henne ned igjen?? Hun synes IKKE det er morsomt-haha..

Nå er det middag her og så koret:)

3 kommentarer:

  1. Kjempefine den wallstickersen,eg elsker jo slike eg:))
    Huff,Hihi håper det ikkje spøker på orntlig men bare naturlige årsaker:)

    Ønsker deg ein fine kveld!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Må bare signere Lillian - håper det ikke er noe skrømt som plager dere! :)

    SvarSlett
  3. Heei! Nydelig wallsticker :-) Og superspennende med spøkelse! Jeg er troende. Hehe. Håper dattera di får roen igjen snart da, ikke bra å være redd :-/

    Hurra for tid til å lese om livet til fru Mosbron igjen! Håper dagen har vært fiin. Klem fra Monica.
    :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte