lørdag 13. april 2013

Inn med litt grønt.

Har ikke spesielt grønne fingre, så jeg tar som regel litt pause når jeg har tatt knekken på noen planter. Kall det soning om du vil;)
Men det er jo vår(liksom..), så da måtte jo litt inn..

Spørs jo hvor lenge en HUSFRED holder ut i Casa Mosbron da..

Hortensia <3

Snøklokker fra hagen-heeelt gratis:))

Dette bildet var plutselig på kameraet <3

Nå er huset fullt i unger, må jo ikke overdrive å være ute..

Ha en flott lørdag!

Husk giveaway, klikk HER..

6 kommentarer:

  1. jeg har heller ikke noe spesielt grønne fingre, klarte nylig å ta fullstendig knekken på min fine Corokia, det var var med tungt hjerte den måtte kastes men får vel kjøpe meg ny snart. det var også ei super skjønn jente som plutselig dukket:-) klem Helen

    SvarSlett
  2. Så herlige blomster,husfreden min står enda men verre med Hortensiane eg prøver meg på...
    Skjønne jente:)

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Grønt er skjønt! Husk å vanne husfreden nedenfra - på en skål. La den drikke seg utørst. Den må aldri tørke ut.

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld, dere ^^,

    SvarSlett
  4. Koselig med blomster, men de varer usedvanelig kort her i huset også....
    stå på med vanninga,hihi!
    Og for en vakker jente!

    SvarSlett
  5. Å! det er lenge siden jeg har hatt en husfred! Kanskje jeg skal få meg en her også! Kjempefint bilde av den nydelige jenta di...

    Håper du nyter helgen

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  6. Kanskje jeg skal få meg ein husfred også? :) Herlig blomst, men tror aldri jeg har hatt en i hus før! :)

    Nydelig jente <3

    Nyt helgen! :))

    Klem Evy

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte