tirsdag 23. april 2013

Kjedelig spiseplass..

Har egentlig irritert meg lenge over spiseplassen i stya vår. Og når de var konkurransen "vis meg din spiseplass" nådde jeg bunn.. Den er skikkelig kjedelig og trang.. Vår del er vegg i vegg med kjøkkenet, så hadde det vært opp til MEG hadde vi revet ned den veggen pga åpningen inn til kjøkkenet er så stor allikevel at den skkjuler overhode ingenting rot!! Som vanlig helt alene om den tanken..


Ikkje den mest spennende spisegruppen heller, men det er nå den vi har. Og jepp jeg valgte den selv...
Sånn spisebenk virker digg, men koster jo "litt" .

Så tenkte jeg å skifte taklampen.

"du taklampå i stuå hadde vore veldig fin i kjellerstuå, tror du ikkje d? NEI du ska ikkje kjøpa ny lampe.."

Så kom mannen innom butikken:

"se dessa fine lampene, sånn konne eg veldig tenkt meg øve spisebordet <3 Hæ de ser ut som kakefat!! Kakefat? Ja sånn lokk som du har øve! Hallo de e inspirert av industrilamper!! Ja og huset vårt er ikkje ein industrihall!! Neivel, men de passe inn. Og de lampene me har ligne på UFO'ar!!"

Så tvile i grunn på at det blir nye lammper med det første..

Kakefat liksom??

Så får vel bare fortsatt irritera meg over den kjedelige spiseplassen til noe magisk skjer..

Ha ein fin tirsdag, Iris og jeg har friiiiii<3


5 kommentarer:

  1. Hihi eg føler virkelig med deg,desse mannfolka er ikkje alltid lette å få på gli nei,lampene var jo knallfine:)
    Vi vurderte å flytte til både Vea og Moster men vi synest Moster på Bømlo er nærmere alt her både med jobb og venner så blir nok der vi ender:)håper vi får huset vi har sett på:)
    Spennende!

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. He-he, jeg ler. Kakefat ;-) Men må si jeg hadde vært temmelig fortvila om mannen hadde så sterke meninger om interiør. Føler med deg!

    For hva det er verdt synes jeg lampene var knallfine, og bordet kan jo alltids oppgraderes uten og byttes ut? :-)

    Fin dag til deg og Iris :)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Hi hi, sterke meninger der ja!
    Kællen her i huset var imot industrilampa jeg kom drassende med hjem. Så jeg lot den ligge i stua på utstilling litt, så han fikk vent seg til den, hihi. og nå henger den jammen meg over spisestua. Ikke gi opp!
    Samtidig er jeg enig med Monica at lampene dine er fine!
    Ha en riktig god kveld!))

    SvarSlett
  4. hahahaa... nei no ler eg.... :) kakefat... hærlig type!!

    Ein duk å litt nips gjere fort susen... :)

    syns dåke har ein fin krok eg.....

    Klems Diana.

    SvarSlett
  5. Mornings Charlotte:).
    Eg syns du har ein veldig koselig spisekrok. Og du, diggar korgbrettet ditt på spisebordet, og perfekt "stasha".
    Eg ler...Kakefat...Hahaha...Da e så typisk altså... Du sku sett Terje når han kom heim frå jobb og såg klokko som hang på veggen...Hahaha...Han rygga nesten bakover, og no vil han gje den vekk for han syns den passar bedre på ein ungdomsskule eller noke...HÆ????
    Guri malla, tenk at du går på klubb med ei som kjenner meg. Kult..Verden er ikkje stor...hihi..
    Ha ein herlig onsdag:)
    Klems Evelyn:)

    Du, eg er hekta på Instagram...hahaha...Gøy at du er der og:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte