tirsdag 30. april 2013

shopping dag..

heisann..
Når en har handlet over smertegrensen sin(min er egentlig ganske lav..), så er det jammen meg godt at en kommer hjem med noen billige kupp og..

Blomsterpotte til 25,-

Men jammen meg er det godt å ta seg litt ut en gang iblant, og når sant skal sies så har det stort sett kun vært nødvendige ting! 
Hatt en kos dag med venninna mi, og med lille prinsesse som har fri hver tirsdag. Og som den lille prinsessa hu er, så klarte hun å sjarmere både sin mor og ekspeditør på b-young til å få seg bling "kjole"

I hennes mini verden er dette en KJOLE,og i min verden en veldig liten topp.. 

Vi har og kjøpt maling til kommoden, fargen ble Tryllestøv. Hvis du ikke vet hvilken farge DET er, så får du vente å se da;) Ps jeg hadde ingenting jeg skulle ha sagt der heller..


5 kommentarer:

  1. Moro med kupp))
    Den toppen var jo helt rå!!
    Blir spennende å se malingsprosjekt da!
    Ha en fin-fin kveld))

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt med billig-kupp:)
    og toppen/kjolen oser glamour:)
    gleder meg til å se kommoden!
    klem nina

    SvarSlett
  3. Sååååå nydelig bide! La meg til som følger på den vakre bloggen din jeg. Håper det er greit..?

    Klem, Anne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Anne: tusen takk og du er ♡ velkommen hos meg:-)

      Slett
  4. Må man så må man ;) Jeg gleder meg stort til juni ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte