lørdag 20. april 2013

Et skritt frem..

Et skritt frem og to tilbake.. Det var mannen sine ord igår. Hvorfor? Vel de siste dagene har jeg flyttet om på møbler, den varianten der jeg må ha hjelp;) Og jepp, jeg har satt møbler tilbake der de var.. Og det kjekke er at det stod i kjelleren, ergo vi må bære alt rundt huset da kjellertrappa vår er like smal og bratt som en stige!
Så nå har vi hjørnesofaen tilbake i stua da jeg måtte innse at det var mest praktisk..
Og så fant jeg ut det var mer praktisk å ha skjenken oppe.. Den er blytung!

Black is back!


Nå skal jeg på jobb, og såååå er det helg:))

7 kommentarer:

  1. Tjihiii:) Høres veldig kjent ut!! Jeg var hysterisk på å flytte rundt på ting tidligere, men ofte er det faktisk best slik det var:)
    Veldig irriterende når man hadde sett det for seg helt anderledes:)

    God helg til deg:)

    Annelise

    SvarSlett
  2. Hi hi)Kjenner meg igjen der)Det ble veldig fint da!!
    Så hyggelig med innlegg fra deg igjen))

    Riktig god helg til deg!!

    SvarSlett
  3. Ja sånn går nu dagan... kjenner meg veldig godt igjen!

    Forandring fryder noen ganger og noen ganger ble det ikke helt slik jeg så det for meg inni hodet mitt...

    God helg til deg også

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  4. Haha, kjenner meg godt igjen...og får jeg ikke hjelp øyeblikkelig gjør jeg det selv, med eller uten gravidmagen ;)

    SvarSlett
  5. Hihi kjenner meg igjen:)men her er det ikkje så mykje å gjere så det blir ikkje så store ting:)
    Ønsker deg ein fin lørdag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Heisann ☺ likte så godt dei kassehyllene dine! Er det fra HouseDoctor, eller evt kva produsent? Så koselig kommentar du la igjen hos meg, tusen takk! Klem Kjersti

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kjersti:-) de hyllene er kule ja, mine er fra Bloomingville. Flere str og noen er formet som hus:-) en av fristelsene jeg har på jobb..

      Slett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte