fredag 15. juni 2012

Tok meg litt i nakken idag, og fått vasket og ryddet litt.. Trengtes ja*kremt* Så nå er det en svak duft av Lavendel, me like:)

Som jeg sa i forrige innlegg har jeg fått en litt sort og hvitt periode (ja for den går vel over som alt annet?!) Fargeløst? Kanskje.. Men jeg bruker farger andre plasser:)


Ja så måtte jeg jo teste stolen på en ny plass..



Peonbuketten er blitt delt opp<3




Andre enn meg som har sånne dåpstallerker på veggen?

Igjen har jeg jobbehelg, så nå skal jeg hive i meg enn frossen pizza. Orker ikke styre når jeg skal på jobb. Mannen og Milla er i Bergen på kontroll, og siden jeg ikke har hørt noe, så er nok alt helt fint<3 Går nå over til blodprøvekontroll annenhver måned-lykke!!

Skal innta min hurtig middag på en litt ommøblert pallebenken:


Tok "bord pallene" oppå benken heller, og satt et cafe bord foran. Synes det var greit, og skulle jeg ombestemme meg, vel så er det jo bare til å flytte på de;)

Ha en fin fredag, klem<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte