onsdag 20. juni 2012

Ein Iris dag

Idag var det ikke morgenstund har gull i munn pga noen barn med mangel på søvn, gøy.. Resulterte i at pappaen syntes minien skulle få fri fra barnehagen, og mammaen giddet ikke diskutere..
For å gjøre litt stas på henne da tenkte jeg vi skulle på vårt lokale kjøpesenter, Nokus eller Amfi som det heter i 2012;) Trengte noen koseklær..
Følte meg som Pink Panthers mor når jeg stod i kassen:


Som takk for nye klær stakk jo selvsagt trollungen av, og jeg fikk en liten leteaksjon. Fant henne tilslutt på Nille hvor hun veldig fornøyd stog og "betalte" store mengder snop!! Sa klart i fra til den tydeligvis uvitende mannen bak kassen at denne 3 åringen ikke hadde noen penger og jeg aktet ikke belønne henne med å kjøpe det heller!! Vi gikk istedenfor på *kremt* kafe for å kjøpe is, men det var vel mest for min skyld??




Iris gikk for dyreparken is, og hu mor for cookiedough og cappucino is<3

Snart skal jeg ha siste vakt før jeg går på ferie og Danmarkstur<3 
Ikke pakket så mye som en sokk, og imorgen er det både sommerfest i barnehagen og vitnemålsutdeling for Anna;) Ja ja, jobber best under press jeg som regel, muligens ikke med et smil da..

Blogging og "middag" på terrasen før jeg må gå.

Tilsutt en liten Iris kommentar:
Setting: ser på Will & Grace, der Karen kysser John Cleese!
"koffår kysse hu ein morfar? Hu må ikkje det?!"

Ha ein fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte