fredag 1. juni 2012

1 juni = sommer?

Min sønn som tar ALT bokstavelig, erklærte i dag 1 juni at nå er sommeren begynt!!


Og jordbær hører jo sommeren til, og kjempegodt med vaniljeyoghurt til<3

Dagen startet heller litt kjip med at jeg mistet lommeboka mens jeg kjørte ungene til skole og barnehage!! Men heldigvis finnes det gode mennesker, så en elev hadde funnet  lommeboka og gitt den til inspektøren *lykke*
Da kunne jeg allikvel handle mat, og litt "bli frisk" snacks til Milla. Hun har dessverre bivirkninger etter leukemibehandlingen, så det er noen sånne dager innimellom..

Idag har jeg gjordt et tappert forsøk på å endre litt på layouten, men måtte gi opp.. Vil så gjerne lage en fin heading, men det blir alltid feil! Får det nok til engang..

Ifjor på denne tiden var det bryllupsplanlegging som var sommerplanen, men iår blir det Danmarks tur!
Vi har leigd dette huset:
Feriehus - Dejret Klit - D37444

Det er med basseng og greier, så dette blir nok bra:))

Høydepunktet blir nok Legoland!



Kun Anna som har vært der, så det er vel på tide..

Er jo bare 3 uker til faktisk?! Jippiiiii..

Hvor går din ferie?

Får vel få gjordt litt husmorsysler før jeg starter jobbehelga mi;)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte