fredag 8. juni 2012

Prosjekt del 2

Siden værgudene ikke er med meg, blir ikke palleprosjektet mitt ferdig idag.. Men jeg har kost meg med litt shopping til palleprosjektet mitt:

Er det ikke fint vel? Kremmerhuset ( Åkrehamn)<3 Jeg går ofte på Kremmerhuset for der finner jeg så myye fint. I tillegg er de så kjempekoselige. Alltid tid for en prat, og behjelpelige:)

Jeg har kjøpt ei lampe til soverommet og, må bare smiske litt med mannen først..

På Nille faktisk fant jeg denne for de som ikke har råd til "orginalen":


Den har jeg på kjøkkenet:)

Hatt en skikkelig Charlotte dag, til og med hatt meg et frisørbesøk:) Så nå har jeg "solstriper" i mitt overfargede hår, i håp om å få det lysere!

Og slutten på handleturen min resulterte i peoner<3



Ha en fin fredag:)

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte