onsdag 13. juni 2012

Hjemme igjen..

Da var hu mor kommet hjem etter klassetur i Bergen. Det var en veldig kjekk tur med 18 flotte ungdommer. Innser at jeg ikke er en ungdom selv lenger, og er støl over hele meg! Vi GIKK opp til Fløien, og tror neppe jeg noen gang gjør DET igjen. Men når vi var på toppen, og jeg fikk kjøpt meg vann (og is..) var jeg rimelig fornøyd med meg selv:) Tok banen ned, det var samtlige enig i!

Tid for shopping var det jo selvsagt, og jeg tenkte at her skulle jeg kose meg! Har nå gått inn i en svart og hvit periode, og var i full jakt etter noen svarte detaljer! Dette var altså alt jeg endte opp med:

Helt utrolig?!
Men utenom interiør så fant jeg vel nok.. Antrekket til lillebror sitt bryllup er i boks-jippi!!

Hadde og med gaver til de hjemme, er litt obligatorisk i grunn<3

Men se hva JEG fikk av Camilla når jeg kom hjem:

*smelt*

Siden det er fotball på tv,urk, så skal jeg kose med et nytt Boligpluss blad:)

Her er de få svart og hvite detaljene jeg har i stua akkurat nå..


Peonene mine i full blomst:)

Falt for dette lyset


Puter som fikk komme frem igjen...

Love<3

Satser på å bytte det beige trekket til Ektorpen med et svart i løpet av sommeren, selv om jeg ikke har medhold fra den eldste i huset.. Vente til ungene er eldre du liksom??!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte