søndag 3. juni 2012

Ok litt MÅTTE jeg jo gjøre....

Igår sutret jeg at jeg var så trøtt,og orket ikke å gjøre noen stunts mens mannen var vekke.. Vel rart hvordan en kopp Latte og litt snop kan endre på det?!

Etter en telefonkonferanse med bestisen min Diva, ble det besluttet å fjerne stygge cd/dvd hyller som vi fikkk dilla på en gang, Benno cd søyler fra Ikea. Tror vi alt i alt har 8 stk(IKKE i stua)!!

Var tidligere sånn:

Ser du det i hjørnet? Prøvde nok å kamuflere de når jeg tok bildet-hihi

Idag sånn:

Og ja, jeg er fullstendig klar over at vi trenger kabelskjuler tl de ledningene* flau*

For å si det enkelt, nå har hulen til mannen fått seg cd'er og dvd'er!!

Og når jeg allikevel var igang, så måtte jeg jo teste om mine to stoler kunne bytte plass..

Liker jeg taket? NEI!! Skal males- en gang..


Det kunne de vel? Ihvertfall akkurat nå;)


Sånn ellers i stua er det nå telt ekspedisjon:


Klubbregler som diskuteres mon tro?? Og det fiiiiiiiiine lappeteppet fikk jeg av mormor når jeg var liten, og brukes som sengeteppe hos Milla<3

Pratet med mannen mens jeg tok bilder, og "advarte" han om jeg hadde hatt noen prosjekt: "regnte jo med det, sa til pappa igår at det er vel noe ommøblert eller malt mens jeg er borte!" Tror han kjenner meg etter 12 år-hihi..

Om noen timer skal vi feire tantongen min som fyller 2 år- hipp hurra for Andrine<3 Og selvsagt skal tante lage kake! Idag lager jeg Safari kake, som er veeldig enkelt og veeeldig god. Tar bilder senere og legger ut oppskrift:)

Nyt søndagen<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte