mandag 11. juni 2012

Bolla Pinnsvin


Når sola stiger rund og gul og farger åsens topp,
vet alle dyr i skoge at nå skal de snart stå opp.
Og fuglene de starter med sitt vekkerklokkekor,
da rasler det i grøfta der hvor bregneløvet gror.
For nå skal Bolla Pinnsvin gå til skolen.


Så søt da<3 Alltid likt pinnsvin jeg:)

Pga katten igår og at ungene nå tror de har fått den, kjøpte jeg i et svakt øyeblikk kattemat *kremt* Vi har ikke sett den idag, men resten av gjengen.. Og når jeg kikket ut i kveld var jammen meg Bolla Pinnsvin innom for en matbit og.. Og på trygg avstand lå en katt og skulte på "inntrengeren", og ble nok fornærmet over at vi lo av den!!

Imorgen tidlig skal jeg til Bergen sammen med Anna sin klasse på koselig overnatting. De trengte 1 frivillig foreldre, og siden jeg liker godt Bergen meldte jeg meg med glede:) Og det var kun jeg som ville/kunne, så flaks for klassen;) Tro Anna har litt blanda følelser med å ha med mammå på tur-hihi.. Er heldigvis noen timer "fri", så satser på litt shopping..

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte