søndag 24. juni 2012

Danmark

I skrivende stund sitter jeg med laptopen i fanget og mannen ser fotballkamp-nesten akkurat som hjemme jo?!
Men er vel heller sjeldent jeg sitter med vått hår etter å ha tatt meg en svømmetur i "vårt" innendørsbasseng;)
Skal spare dere for alle detaljer om hva vi har gjort på disse dagene, men ja det har regnet her og.
Har knpset noe  bilder av huset med mobilen pga batteriene vi kjøpte til kameraet er borte vekk, og klarer IKKE å huske på nye..

Sorte og hvite puter-like!

En slags lyslenke?

Levende lys er viktig!

Basseng er ikke feil!

Moderne utstyrt kjøkken:)
Litt av badet

Viktigt!!!!!

Wiii, jeg har kjøpt meg svart og hvit prikkete krus*lykke*


Kort fortalt: ungene ligger stort sett i bløyt, jeg leser blader og mannen drikker øl og ser fotball..

Kanskje Tysklands tur imorgen?

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte