søndag 11. mai 2014

På fredag hadde eg og ei venninne ein liten roadtrip, der me blant annet kjørte innom ein butikk eg ikkje hadde vært  på før : Pikene på bryggen i Kvalavåg. Liker konseptet med at en lokal Joker butikk har satt av et hjørne til interiør og kafè! De selger i  hovedsak Ferm Living, og de har ein vase eg har hatt lyst på nemlig:)



Nå er me barnevakt for både 1-åring og hund, travelt! Ikkje vant til tidligere morgener i helgene eg lenger ;)
Men de er nå både så snille og tillitsfulle, så det er nå mest kos ♥

Klem Charlotte

3 kommentarer:

  1. Lekker vase :) Har sååå lyst på det bordet jeg også… *huskåsettepåønskelistetilbursdag* :) Nå skal jeg komme meg ut å vakse vinduene :) Ønsker deg en fin søndag :) klem Rita

    SvarSlett
  2. Der kunne eg og tenkt meg å besøkt ;o) Lekker vase!!
    Nyt søndagen, me ska på"resteselskap" ;o)
    Klemklem <3

    SvarSlett
  3. Jøss, så kul! Har aldri sett den før ;) Sier hun som ikke har handlet interiør siden i fjor sommer! Godt jeg kan glede meg for andre ;-) Ønsker deg ei flott ny uke, Charlotte. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte