lørdag 31. mai 2014

God lørdag folkens :)
Eg har jobbehelg, og etter jobb skal eg kjøre bryllupsgaver. Det er ein liten service vi har når brudepar skriver lister hos oss :)

Været er vel varmt nok, men vi har vind som gjør det litt mindre koselig.. 

Tenkte eg skulle vise bilder fra ein mini make-over i gangen. For å lette litt på (inn)trykket fjernet eg ei knaggrekke, og det hadde vel igrunn ingenting  med å gjøre det mer praktisk ;)


Anna vant Rødhette og ulven bildet fra Lovedales for meg, veldig kjekt :) Har og Sad Notes i stua. 

Muuto knagger og "eames" stolen gir uttrykket jeg ønsker :)

Hadde ikkje hatt noe imot en hall, men det går ikkje i dette huset akkurat;)

Da ønsker eg deg ein fin lørdag ♥

Charlotte

2 kommentarer:

  1. Hei Charlotte! Så flott det bildet var i gangen din :-)
    Jeg titter innom for å ønske deg en nydelig dag, her skinner sola og snart skal jeg ut å jobbe med hus.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. stilige de Muuto knaggene, jeg har selv noen av disse i svart og gult men har enda ikke fått dem opp på veggen, ting kan ta tid:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte