fredag 16. mai 2014

Ja så var det dagen før dagen, og nei det er ikke et 17 mai innlegg ;) Eg skal nemlig ikkje ha gjester imorgen, så gidder faktisk ikkje pynte til 17 mai! Ingen ser huset fra veien heller, helt flott!

Så istedenfor har eg vært hos min fine venninne Siv Mette og hatt hobbyverksted ;) En veldig lett diy som krevde gips strimler, vann, den formen du vil bruke og ikkje minst pepsi max!

Synes det blei kult eg:


Eg brukte et glassfat og to flasker! Og blomster fra stranda som Iris ikkje syntes var fint av meg og plukke!

Så med billig moro har eg nå ny og fin pynt ♥

Ha en fin dag imorgen alle sammen!

(ps flagg og klær er  nystrøkne og klart, litt kontroll har eg jo..)

Charlotte

3 kommentarer:

  1. Kjempestiligt:)fine feiring til deg og dine!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei! Fant bloggen din i dag og har kost meg sånn med å lese den! :) Liker stilen din veldig godt!

    SvarSlett
  3. håper du har hatt en fin 17.mai feiring :-) det ble kjempestilig, må virkelig prøve det selv.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte