onsdag 14. mai 2014

Hvilken stil har du?

Det måtte eg svare på forrige uke.. Håpløst,eg har jo ikkje stil eg vel? Eller finnes det et navn for en "stil" som består av å blande gammelt,design, industri og skandinavisk??!! Eg liker det jo, så eg håper andre og gjør det(sjøl om det er viktigst at nettopp eg liker det) ;)

Nyeste møbelet i stua er hylla fra Biltema, og den har funksjon som selvsagt oppbevaring OG som pynt.
I den har vi ting som brukest daglig,og det er lett tilgjengelig :)



Kul plante? Aner ikkje hva den heter, men liker den! Kjøpte den på Blåklokken i Skudeneshavn. De har godt utvalg i blomster og planter :) Kurven var ein billig sak fra Ikea,passer jo utmerket til planten!

Eg skal i klubb ikveld og, voldsomt til sosiale eventer for denne fruen ;)

Ha ein fin dag ♥

Klem Charlotte





6 kommentarer:

  1. Kjempe fint!!! Stiligt med planter og passte jo perfekt i den korgå ;-)
    Klemklem♥

    SvarSlett
  2. Elsker den stilen jeg :-) Eklektisk er vel det den heter, hvor vi blander flere stiler.
    Fine bilder og ha en fin kveld!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Så stilig den hylla var! Stilig og dekorativ :) Man får jo aldri nok oppbevaringsplass :) Kos deg på klubb :) Klem Rita

    SvarSlett
  4. Tusen takk for den hyggelige kommentaren på kortet mitt hos Scrappelyst.

    Jeg har fulgt med på bloggen din siden den åpnet, selv om det er første gang jeg skriver noe her. Alltid spennende å se.... og den hylla var jo genial til oppbevaring da.

    SvarSlett
  5. digger den hylla, og oppbevaringsplasser er noe man må ha .

    SvarSlett
  6. Har du sett! Bare det å komme på å bruke hylle fra Biltema er jo slettes ikke værst. Det ble jo kjempekult! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte