søndag 4. mai 2014

Heisann :)

Ingen hemmelighet at jeg har ei greie med å flytte rundt på møbler.. MÅ bare prøve å se om det kanskje blir  bedre sånn?? Høres det kjent ut?
Så før helga var det "pianokroken" som begynte å plage meg.. Først flyttet jeg bokhylla(som forresten ikke passer noen plass idenne stua*aargh*).. Og når den var vekke var det piano jeg ble overbevist om burde skifte vegg! Det ble  et klart nei fra mannen, da jeg jo trengte hjelp til å flytte det.. De var jo tross alt 4 stk til å bære det inn.. Skikkelig furten over det ja, men når han gikk ut for å klippe plenen kom trassen OG superkreftene! Flyttet det selv jeg ;)

KLART JEG KAN!


Fine pianoet som vitner at om det er blitt brukt ♥

Ha en fin søndag!

Klem Charlotte

4 kommentarer:

  1. Skikkelige superwoman du!! ;-) Nydeligt møbel det pianoet! God søndag ♥
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Så fint hos deg, å du står på så bare det:) Fint dette pianoet ditt, passer inn i stua:) Håper du har hatt ei fin helg og ønsker deg en fin ny uke:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Vi kan hvis vi vil :) Kjempe flott det pianoet :) Lekkert det bildet du har oppå pianoet :) Klem Rita

    SvarSlett
  4. *smiler* Kjenner meg godt igjen... flytter rundt på ting her også. Synes du har det så fint - uansett! Gamle pianoer har en egen sjarm, og tilfører rommet noe spesielt. :)

    Ha en glad dag!
    Klem til deg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte