tirsdag 18. juni 2013

på søndag fikk jeg ånden over meg, så da sprayet jeg noen lysestaker svarte! Jeg kjøpte de på brukten messing, så ble de hvite og nå svarte;) Skal ikke så mye til for en forandring, og det er ganske kjekt å spraymale;)



Vi fikk oss en liten støkk natt til igår da Camilla fikk et anfall som krevde sykehusinnleggelse. Hun har epilepsi, så sånt kan jo skje.. Det ble først et opphold på intensiven, og så fikk vi komme til barneavdelingen på ettermiddagen. Camilla selv føler seg ganske hjemme der, så hun tok det helt fint:) Nå er vi hjemme på perm, og hun har det veldig bra:) Rimelig fornøyd og siden hun fikk "ny" mobil idag, siden mammaen fikk seg Galaxy sIII;) Fin premie det vil jeg påstå..

Litt kjekt skjedde da igår, for da fikk jeg nok et nydelig tantebarn<3 Det var min bror og samboer som fikk jente nr 2:) Reglene på sykehuset er derimot veldig strenge, så vi klarte ikke lure til oss en titt.. Ja ja, skal nok få sett sesså snart:)

Ha en fin kveld:)


7 kommentarer:

  1. Uff,hørtes ikkje kjekt ut.Håpe det står fint til med dere nå<3
    Gratulerer så mye med tantebarnet:)
    Kos dere hjemme på perm!
    Klem..

    SvarSlett
  2. Hm...mange følelser på en gang! det er vel slik å være småbarnsforeldre, hver dag er en følelsesmessig berg og dalbane...
    godt det går bra:) gratulerer så mye med tantebarn!
    tøffe lysestaker! spraymaling er genialt!
    ønsker deg en fin kveld:) (og en rolig natt!)
    klem nina

    SvarSlett
  3. ja det er kjekt med en forandring i blandt!!!

    =)=)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempekjekt å spraymale, det går jo så fort! Så fine de ble)) håper det går greit med jenta di nå, og ønsker deg en rolig fin kveld))

    SvarSlett
  5. Huff stakkars skjønne jenta di,godt det gjekk bra❤
    Lysestakene blei nydelige!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. hei: ) Off; det va godt det gjekk bra med den lille jenta di. Fælt å oppleve sånne anfall:( Bra, hu får skikkelig oppfølging.

    Gratulera med tantebarn:) det e så kjekt.
    Eg blei nettopp tante eg også, dei fødte i bilen sin rett før sjukehuset:) Men alt gjekk bra. Vellskapt gutt.
    Go natt te deg.
    Knip
    Ann Elin:)

    SvarSlett
  7. Oi, det var litt av en dag for dere. Forferdelig når det skjer noe med barna, men godt at det gikk så fint med henne :-) Du er tapper, Charlotte. Og hipp hurra for tantebarn, jeg skal bli tante igjen i September og jeg gleder meg vanvittig mye. Så blir stas for Ada med ei lita kusine ;-)

    Håper dagen din blir fin *smil.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte