søndag 16. juni 2013

 I goodiebagen fra CRUSH concept så fikk vi flotte ting som var etniske eller naturlige-deilige myke knestrømper fra Aiayu, herlig luktelys fra Love is green og garn i deilig alpakka. Sammen med garnnøstene lå det knapper, jepp det var en strikkepakke for pute;) Har lenge tenkt at jeg skulle prøve meg på å strikke ei pute i håp om å begynne å like strikking.. Men nai dette garnet var for fint til at kløna meg skulle prøve meg, så da ble jo løsningen som alltid- MAMMA <3





Den er herlig og myk<3

Fin søndag til deg:)

5 kommentarer:

  1. Fin pute. Alltid så kjekt med hjemmelaga ting. Godt mamma kan hjelpe deg da...knip;O))
    Eg strikke møye heila året, men har ein liten pause akkurat nå.
    Nyt søndagen og sola :O))
    Knip
    Ann Elin

    SvarSlett
  2. Så fin den ble, jeg er snart ferdig med min:)

    SvarSlett
  3. Så herlig,åsse så deiligt garn den er strikket i:)
    Greit å ha mødrer som kan hjelpe;)

    Nyt resten av helgen;)
    Knip Siv Mette

    SvarSlett
  4. Så fin den blei - og alpakka er jo herligt ;)

    SvarSlett
  5. Så kjempefin den blei,herlig med den mjuke og gode puta vi kan kose oss med:)
    Fine søndagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte