onsdag 12. juni 2013

Hippi hippi shake!!

Idag har Elias sin klasse hatt Bokstavjakt skuespill, med inspirasjon fra hippi tiden. Det vil si at de skulle kle seg som hippier, og skuespillet var i den settingen. Forberedelsen vår var jo da å finne klær til han, så da kom det så kjekt under middagen: "pappa, har du hippi klær fra når du va liten?"
Trenge vel ikke si at mammen godtet seg en smule der;)

Men løsningen ble å klippe i ei dongeribukse, Elias tegnet på en genser, stjal ei skjorte fra storesøs, peacesmykke og et hårbånd:


Peace man!

Var mange kule hippier ja, og kjempeflinke var de og:)

Og vet du hva, idag er det 2 år siden Camilla ble ferdigbehandlet, og da sa legen at vi kunne begynne senke skuldrene*puster godt ut, og senker de ned*


   

CHARLOTTE


7 kommentarer:

  1. Wow for ein tøffing og kule han var:)og leste at du skulle hente puta di hos mamma di,eg burde skrevet det i innlegget Hihi men mamma har strikka og montert mi,huttetu jukser eg Hihi:)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Han var ordentlig stillig!
    Artig når det gjøres slike ting.
    Nyt kvelden.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Hihi,skikkelig hipping;-)
    Koselige bilder:)

    Nyt kvelden!
    Klemz..

    SvarSlett
  4. Så kuuuule gutt;o))
    Har ein på 6 år eg og så elske å danse og kle seg ut. Det e så Koseligt;o)
    Go natt!
    Knip
    Ann Elin:)

    SvarSlett
  5. Flott kostyme og skikkelig COOL gutt!! Så bra det har gått to år siden ferdig behandlet, håper du klarer å senke skuldrene som legen sa. Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan man kommer gjennom noe slikt...du er en beundringsverdig supermamma, det er helt sikkert)) ønsker deg en flott torsdag!!

    SvarSlett
  6. For en superkul type! Han må ha vært den kuleste gutten i klassen ;-) Kjenner jeg gruer meg litt til jeg må ty til kreative evner. Flaks at jeg blogger, mange gode tips å få *smil.

    Satt stor pris på at du la igjen en tanke hos meg. Spennende å lese hva andre tenker om saken. Synes det du skrev om at bloggingen er en fornøyelse og ikke en plikt var så flott. Hadde alle klart å tenke slik ;-) Prøver selv å ikke være stresset, og koser meg veldig med bloggen. Håper det fortsetter slik!

    Ønsker deg en kjempe fin dag, Charlotte. Glad for at vi har fått kontakt via blogglandia. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte