mandag 13. mai 2013

Pussing pågår..

Prosjekt spisebord er igang! Jeg har pusset sidene med sånn "mus", men innså jo at det ble litt for mye for den lille "musa".. Så da har jeg fått låne en større av han som har ALT av verktøy-svigerfar!! Må bare kjøpe meg papir. Faktisk veldig kjekt:)

Mannen synes virkelig at jeg trenger maske når jeg holder på, så nå har jeg outfiten klar og:

Maske OG dress, for et SYN jeg vil bli!!

Når jeg først får "nytt" bord, så vil jeg jo friske litt opp sitteplassene og.. Synes det er så stilig når folk blander div stoler, så tenkte kanskje det? Planen er og at mannen skal lage en benk til meg, får vel se på den da..

Men kjøpte nå med meg en stol på garasjesalg som jeg syntes var fin:)
De hadde tre, men to av dem trengte oppussing som jeg kjente ikke var for meg akkurat NÅ..

Da var denne uka igang og:)


5 kommentarer:

  1. Sånne mus tåler ikke allverden, jeg har ødelagt 1. :P
    Men det må til med pussing når man skal male... Lykke til med prosjektet, håper det blir en hyggelig fornying! :)

    SvarSlett
  2. Oioi,så spennende med nye stoler også)) gleder meg til å se nå altså!! Bra å sikre seg med maske og greier) sånn finstøv er noe herk! Det kan jeg skrive under på!! Finfin kveld til deg flinka))

    SvarSlett
  3. Spennande da,glede meg til å sjå resultate:-) eg har et supertips angående stoler, men kan ikkje skrive her inne;) trur ikkje eg har lov å røpe det ennå,men kan senda deg en sms....;-D

    SvarSlett
  4. Du er så flink til å stå på! Det er tøffe tak og pusse opp møbler. Jeg fikset opp en kommode for mange år siden. Lakket furu, så måtte pusse hele før jeg beiset en haug av strøk. Gjett hvor den er nå? På et lager hos min far ;-) Mye jobb for ingenting. He-he. Nå vet jeg det.

    Ønsker deg en nydelig dag *smil.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  5. alltid spennende med nye prosjekt, gleder meg til å se bordet. Kul stol forresten:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte