torsdag 9. mai 2013

Da var det fri noen dager og det skulle jo bli kos.. Jeg tenkte at jeg skulle "ta igjen søvn", og besøke fam.
Av en eller annen grunn slår stort sett alltid spysjukå til om natta med mine unger? Selvsagt lå hun og i vår seng.. Så i natt lå vi på sofaen.. Men hun var kjempeflink som klarte å kaste opp i bøtta, takk og lov!! Så nå ligger snuppå slakt på sofaen og mammaen er pittelitt trøtt hun og.. Og please la det kun være Iris denne gangen!!!
Fått ryddet litt ihvertfall, men innvilger meg mye sofasliting idag-hihi..

Drittværet er på plass, men tenker som så at hagen får ihvertfall mye vanning denne våren.. Masse fine blomster i bedene nå, så fikk en flott bukett av Milla igår. Lukter herlig på kjøkkenet<3


Ha e fin dag!

7 kommentarer:

  1. Nei uff så dumt det var og så spysjuka,kjedelige greier,håper det går fort over!
    Skulle gjerne hatt sol og varme men nei da,men heldigvis ikkje heilt kaldt!
    Fine fridag til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Huff, omgangsyken er det verste;( Føler med deg...
    Typisk når en har fri så blir man syk.
    Masse god bedring til dere alle:)

    Klem fra Renate :)

    SvarSlett
  3. huff og huff, spysyken er jo noe av det verste, god bedring til Iris og så får vi håpe dere andre slipper unna.klem Helen

    SvarSlett
  4. Æsj, så kjedelig! Verste som er det( Håper dere andre slipper og ønsker deg god kveld)

    SvarSlett
  5. Off da, så kjipt! Håper det gir seg fort!
    Flott veske og skjert du viste i forrige innlegg forresten! :))

    Vi bruker heller ikke uniform på jobben, så alltid litt vanskelig å vite hva en skal velge, men kjekt er det å pynte seg litt! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  6. Ånei, det er så kjedelig med omgangssyken!! Krysser fingrene for at dere andre holoder dere unna:))

    Så koselig bukett du har fått ♥

    SvarSlett
  7. Åå, så koselig å få blomster. Gleder meg til Ada kommer med blomster til meg (eller ugress som jeg plukket da jeg var liten) ;-) He-he. Håper Iris er på bedringens vei. Ikke gøy med spysyka!

    God helg og klem fra Monica.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte