tirsdag 7. mai 2013

Både når jeg begynte på Kid og Hus og Him ble jeg mobba med at jeg ikke kom til å få lønn. Vel ting til heimen kjøpper jeg nå "alltid" allikevel, så den bare fnyste jeg av;) Men det var et "problem" som skulle dukke opp når jeg begynte på Hus og Him, for der bruker vi jo (heldigvis) ikke uniform av noe slag. Altså jeg må jo TENKE når jeg skal på jobb, og plutselig begynte joggebukse dronninga og kikke på klær OG accessoris-OMG!! Ifare for at jeg høres som jeg er den motedronninga(lol) så snakker vi babysteps altså!
Men her er ihvertfall mine to nye favoritter om dagen:


Deilig skjerf og kul veske fra Barfota:)
Kjekt at vi selger mer en "bare" pynt synes jeg, har og noen lekre toalettvesker fra lulu's som jeg sikler litt på..

Ikveld er det klubb, og skal bli godt å få skravle litt med andre enn ungene og mannen;)

5 kommentarer:

  1. Wow!!! Rålekkert! Heldige du) kos deg i kveld!

    SvarSlett
  2. Så nydelige ting og det krever jo litt meir når ein ikkje må ha uniform,Hihi men kjekkt å pynte seg:)
    Når eg skulle på jobb idag så gidder eg ikkje skifte to ganger og i kjole og strømpebukse så får eg kommentar på Nille om eg er så varm då eg svarer at eg liker å pynte meg når eg skal på jobb,Hihi skulle tru ein var unormal når ein ikkje har bukse på?er ikkje lov å pynte seg visst,Hihi:)

    Fortsatt fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Kjempe lekre! Fordi du fortjener det;-)

    SvarSlett
  4. Såå fint tilbehør!! Heldige deg :) Jeg syns det er halve moroa, å "pynte" seg for å gå på jobb. He-he. Men ser fort hvor frystrert jeg hadde blitt om jeg plutselig ikke fant noe fint og MÅTTE "pynte" meg. Uniform er greit sånn. NÅ kan du iallefall være megalekker på jobb. Hi-hi.

    Håper du har kost deg masse i klubb i dag! Det fortjener du :-) Nå er det straks (allerede) stup i seng her.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  5. Kjempefint! Herlig tilbehør!

    Fineste onsdag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte