tirsdag 29. oktober 2013

Midt oppi alt for tiden..

Egentlig frustrerende å være midt i oppussing uten å kunne vise bilder ennå.. Stua malte jeg faktisk ferdig på fredag, men får ikke lov å henge opp tv o.l ennå pga det kan klistre seg fast?! Men hello så bra det ble å få det noen nyanser lysere. Kun JEG som ser det, men så er nå JEG viktigest sånn interiørmessig her i huset så det så!

Soverommet har jeg malt idag, men innser at hvite vinduer hadde vært fine greier.. Ja det baller som regel på seg ikke sant??

Nå begynner jeg å psyke meg opp til å male stue taket og selv, da jeg innser det ikke kommer til å bli akutelt å hyre folk til det.. Og siden det kun er jeg som bryr meg, vel så må jeg gjøre det selv DET og..

Og så har vi jo garasjen som tar form, men pga DET så er det jo litt kaotisk på parkeringsplassen.. Så ja det flyter litt her i nr.15!

MEN DET BLIR JO SÅ BRA TILSLUTT!!!

Og vet du hva jeg hører på nå? Juleplata til Michael Bublê-haha sånn går det når jula kommer i oktober sammen med Halloween pynten ;)

Så da viser jeg likegreit førjuls pynten jeg lagde på Ryvarden(unnskyldningen for å ha det fremme..)

Drivved treet og stjerner i fimo leire:)

Og tenk, imorgen skal "babyen" min skrive seg inn i skolen..

Ha en fin kveld/natt, vi sover i stua inatt pga litt sterke lukter på soverommet*knis*

Klem



9 kommentarer:

  1. Så flinke du e så står på!! Maling kan gjør underverker men synd nå du har det fint fra før og eg ;-)
    Fint pynta med stjerner og treet ;) ☆
    Store klem ♡

    SvarSlett
  2. Så flink du et) Absolutt viktig å være fornøyd! Deilig å få gjort sånne ting også!
    Kjempe koselig med jul, digger juletreet dere lagde) Gleder meg til å pynte litt jeg også)
    Kjenner godt til at det ene drar med seg det andre, har akkurat kjøpt liste maling , superblank, som jeg vurderer å svinge over hele huset. Skulle egentlig bare ha det til utleie leiligheten...
    Good night flinka! Klem

    SvarSlett
  3. HER GÅR DET UNNA
    ALLTID KAOS
    MEN DET BLIR GARANTERT BRA
    Å DI VOKSER SÅ FORT DISSE SØTE SMÅ
    STAS Å SKRIVE SEG INN PÅ SKULEN
    FINE DAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Synes det er heeelt greit med litt julepynt jeg, spesielt når du har laga den selv. Så fint det ble også og kos deg med julemusikken din du :))) Klem, Anne <3

    SvarSlett
  5. Så flinke du e da! Maling kan gjør underverk :) spennande å se det ferdige resultatet :)))
    Ønske deg ein fine dag :)

    Klem fra Renate :)

    SvarSlett
  6. Eg er så imponert eg,så flinke du er:)det treet pynta så fint opp,er kjempefornøyd med det!
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Knallflinke du!
    Har ikkje satt treet frem ennå, ikkje jul her i hus før kalenderen begynne :-)
    Glede meg te å se bilder av resultatet.
    Ha ein fine kveld!

    SvarSlett
  8. Charlotte Charlotte. Du får det til du :-) Gleder meg til å se både stue og garasje. Og Michael Buble cden er nydelig, kanskje jeg må finne den frem jeg med? Kjente iallefall julestemningen komme snikende av det bildet ditt ;-)

    Akkurat nå sitter jeg å skriver på morgendagens blogginnlegg. Tenkte på deg, så da måtte du nevnes. Hi.hi. Du får vente i spenning ;-)

    Håper du får en nydelig kveld.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  9. Eg har to store hull i tapeten bak tv skapet.... Det klistrer seg nemlig fast :/ lol.... Du e fliiiink :)
    Klems Diana

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte