tirsdag 1. oktober 2013

Bremen

Ja da kan globetrotteren Charlotte krysse av nok en by ;) Reiser du mye? Tror verken jeg reiser mye eller lite..
Jeg og min mann reiste altså til Bremen torsdag-søndag:) Kjærestetur om du vil ;)
Herlig beliggenhet fra flyplassen forresten. Vi hadde booket inn på Grand Atlantic, rett ved siden av elven og veeeldig sentralt:) Hotellet var veldig flott, og slankekuren gikk på en smell umiddelbart *sukk*

Sjokolade på senga med bilde av bymusikantene.. Fikk og nytt snop HVER dag..

På fredagen gjorde "vi" oss "ferdige" med shoppingen på Waterfront, da var nemlig mannen brukt opp.. Vi savnet iblant et vennepar som kunne avlaste med shopping og pub-hehe..

Mye tråkking, så det hjalp jo litt på slankekuren som sprakk ;)
Var jo en sjarmerende by med masse fin arkitektur. Mange spisesteder, så vi har hatt mye god mat:)

En av høydepunktene sightseeing messig var  Bremens eldste kvartal Schnoor:)

Smale gater og koselige hus fra 1400 og 1500 tallet:) Og der var den, julebutikken:

Tenk å selge julepynt HELE året?? Men det var magisk, to etasjer med julebling:) Til og med mannen falt for den sjarmen ;)

 Så i håndbagasjen:
Champagne farget


Svarte

Julekuler i "mine" farger jo*lykke* 

Godt å få ladet litt, og kjekt å få savne ungene litt og ;)

Nå er virkeligheten her da, og imorgen starter 1 av 3 selskap denne uken.. For snuppa mi blir hele 5 år på torsdag og er nå førskulejente. Tiden går jammen meg fort.. Første selskap ut er barneselskap, og det blir ca 15 barn! Og jeg har muligens ikke planlagt noe? Stemmer nok det ja.. Ordner seg alltids ikke sant??

Klem


6 kommentarer:

  1. Så kjekt med en sånn tur, hørtes deilig ut! Og sjokolade på senga til og med, mmmm) Fin fin ettermiddag og kveld til deg)

    SvarSlett
  2. Bremen er så koselig, jeg var der for 4 år siden.Bra shopping og koselig by...:o) vil gjerne tilbake jeg...ha ein fin kveld, knip knip...:O)Ann Elin

    SvarSlett
  3. LYKKE
    SÅ VIKTIGT Å TA SEG TID TIL SÅNT
    HA EIN FIN KVELD
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Så kos med en sånn tur :)

    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Det er så kos i den byen,spesielt i den gata dere har vært. Nå gleder eg meg til å se det nye juletreet ditt,med disse finaste kulene du har kjøpt:))
    Kjempekos å snakke med deg,det er det jo alltid<3
    Goe klem Siv Mette

    SvarSlett
  6. Så herlig med ein slik tur,kan tenke meg dere koste dere og så godt å komme ut og nyte det isammen uten barna på slep:)
    Håper bursdagen gjekk fint❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte