torsdag 24. oktober 2013

Å få et spark bak!

Av og til veldig greit å få et lite spark bak til å få gjordt noe en har utsatt og utsatt;) Så nå er jeg igang med å male ferdig stuen som jeg begynte på for snart 2(!) år siden. Halve stuen er eggehvitt og halve en eller annen hvitfarge(latte kanskje?). Og ja ALT skal bli eggehvitt, for jeg liker det lyst. Har jo masse svarte detaljer ellers i interiøret, så greit med en ren base..
Og når det er snakk om innendørsmaling så blir det min jobb ene og alene.. Forberedelser stinker*furten*..
Soverommet skal og males ferdig*kremt*, så har kjøpt en del maling ja..

Sånn ellers her på Mosbron er garasjen godt igang, første etasjen nesten oppe. Men det måtte jo selvsagt bli drittvær den uka de startet, så de har en god utfrodring der ja.. Det er jo halvferdig byggesett, så lang tid tar de nok ikke før alle stolene i kjelleren  bilene kan komme i garasjen:)
(og kjeller prosjekt kan startes!)

Nå slapper jeg av med en kopp varm kakao før jeg maskerer ferdig, og jabber litt her..

Og så vil jeg bare minne på at imorgen trekker jeg giveawayen jeg har her på bloggen der premien er fra Anna sin ungdomsbedrift. De lager wallstickers du selv kan velge designet på, samt mobildeksel:)
Vil du melde deg på, kan du gå inn HER.

Nei der var pausen over gitt..

Klem



7 kommentarer:

  1. Lykke til med malingsjobben. Ikke så gøy å male, men veldig gøy når det er ferdig! Din svenske venninne kan selvfølgelig ta deg med hit på besøk en gang! Det hadde vært koselig det!

    SvarSlett
  2. Her er halve stuen malt i grått i dag og det ser IKKE ut! Fy F for en gråfarge sier jeg bare og gjett om jeg skal ut og kjøpe ny i morgen..? Må bare legge til, at barnet som satt i bilen og venta mens mor shoppet litt i full fart på IKEA i går, er 20 år om noen strakser, hihi ;)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. HI HI
    UTROL SÅ GRETT DET GÅR
    DA VI KOMMER I GANG
    SPENNENDE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Så flott du har det :) lykke til med malingen :))

    SvarSlett
  5. Liker vinballongene dine kjempe)
    Så deilig å få maleånden over seg, enig i at forberedelsene er gørr. Har somregel ikke " tid " til d jeg, så blir d heller dobbelt opp med arbeid i etterkant ! He he)
    Så deilig at garasjen begynner å bli ferdig, og " bilene" snart kan finne sin lagringsplass) )
    Fin helg fine du! Klem

    SvarSlett
  6. Hihi,det er sant!
    Ein får litt kick kan du sei:))
    Stiligt med bildene på veggen der da.
    I dag skal eg på ettermiddag,heilt skjønt å sette seg ned å ikkje stresse om morgonen.
    Snakkes imårå:))
    Klem

    SvarSlett
  7. Det er jo så gøy å male... Sku lett ha hjulpet deg :) <3
    Du er flink... Stå på!
    Klems Diana

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte