tirsdag 15. oktober 2013

Ei fjær ble til..

ny vase/flaske ;)


Synes de nye flaske/vasene fra Nomi på jobb er så fine og enkle, og fint når eg fant en unnskyldning for å liste den inn i huset ;)

Slækkis idag, så Iris lurte på om eg hadde vondt i magen eller noe sånt?? Tror i grunn det er i viljen..
Men sånne dager har vel "alle"?

Ikveld er det klubb,gledings:)

Nå får jeg sparke meg litt i rævva, og snakke med naboen om en kabeltrommel ;)

Fin dag til deg:)

Bli gjerne med på giveawayen min HER!



6 kommentarer:

  1. HEI CHARLOTTE:)
    Å E SÅ FINE DESSE FJØRA
    KOS DERE PÅ KLUBB
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Veldig fin vase med fjær!
    Her går det veldig tregt i dag..., godt vi er to, haha! Jeg har bihulebetennelse og skal starte 3. kuren i dag, se om den kanskje virker...Og sånn i tilfelle det ikke skulle være nok, så har jeg vaska oppkast hele natta , lillebror er syk stakkars( Så nå er jeg nærmest i dvale, godt å ha tid til litt rolige dager innemellom)
    Kos deg med klubb i kveld! Klem

    SvarSlett
  3. Sløvings her også :-) Har vært hjemme og studert i dag, da blir jeg lat gitt ;-) Håper kvelden i klubb blir fiin. Jeg skal i syforening denne uka jeg med, det blir kos! Snakkes :-) Klem Monica.

    SvarSlett
  4. Fin flaske og fjær. Håper formen din er bedre i mårå da:) klem klem Ann Elin

    SvarSlett
  5. Fine flaske og fjær,så masse fint å få tak i at ein kan bli reint lei,hehe for den som hadde ei tjukk lommebok:)trur eg skulle hatt jobb på ein interiørbutikk med klær i tillegg:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei på deg vennen!
    Kjempefin flaske,forstår godt du lurte inn den;)
    Hihi,altfor mye fristelser for tiden,siler og siler....
    Står fortsatt uten kjøkken her,dritt lei allerede:((
    Finfin onsdag til deg.
    Klem SIv Mette

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte