tirsdag 16. desember 2014

Nå er det 8 dager til jul, bare spør Iris ;)

Jeg er klassekontakt for 1-klassingen min, så idag hadde jeg som oppdrag å levere grøt og saft  til nissefest. Kunne selvsagt delegert videre,men syntes ikke det var  så  nødvendig siden jeg hadde fri selv :) Kjempekoselig nissefest på en av lærerenes sitt sjøhus, kjekt å ta litt del av skoledagen ♥

I tillegg skal jeg ha juleklubb ikveld, så sånn skikkelig kosemose dag hvis du ser vekk i fra vaskebøtta ;) Jeg gjør det enkelt nå sånn rett før jul og masse tung mat, og byr på julekvelds :)
Så når alle har spist middag og tegnet ferdig kan jeg få dekke bord(som ikke akkurat er min spesialitet!!)

Fornøyd med julepyntet hus nå som treet er opp, selve juvelen av all pynten!
Juletrepynten holdes i hvitt, gull og sølv som jeg synes er en nydelig kombo ♥



Litt mye pynt samlet her og der, men Iris gjorde en kjempejobb :)

Nå roer jeg litt ned før kvelden, viktig det og ;)

Til og med juleduk og ;) Den hvite puta med gull skulle egentlig være til pakkelek forrige uke, men ikke si det til noen...

Og en liten førjulspresang til meg selv, ny skjerm til Milklamp som en  av mine barn klarte å  knuse i høst! Ja det var et uhell,  men sur ble jeg.. Men NÅ er jeg glad *knis*

Juletrærne fra Oohh  er jeg veldig fornøyd med, er visst trær jeg faller for som julepynt? 

Håper du får en like fin kveld som meg ♥

Charlotte


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte