onsdag 3. desember 2014

Litt jul..

Da skriver vi Desember, og endelig kan jeg høre på julemusikk uten å skjule det ;)

I tradisjon tro var julepynten fremme til 1.søndag i advent, og som vanlig var jeg mest gira på forhånd.. Når det kom til stykket så ble det litt verre.. Hvilken stil skal det være?"Kul" jul vs tradisjonell jul?! Det er nok "kul jul" som trekker meg mest, samtidig som jeg synes det tradisjonelle er så koselig ♥ Men ok, jeg jobber i butikk og er omringet av jul "lenge" før, så er  nok derfor jeg toner det ned litt.. Får heller dra frem juleduker til selve juleuka :)

Litt av min pynt:

Fortsatt fornøyd med de grå trekkene :)





Elsker disse som Iris lagde i barnehagen for 2 år siden ♥

Som du ser går det i svart, grått og hvitt hos meg:)

Ha en fin dag ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte