søndag 28. desember 2014

Da var jula "over"for 2014.. Den store julestemningen uteble i år for min del. Har absolutt hatt koselige stunder med familie og venner, men resten har vært mer sånn"pliktløp"..

Dette har ikke vært så veldig lett år for meg.Ting har skjedd rundt meg, som har utløst både sorg, sinne og skuffelser.. 

Heldigvis har  jeg min egen familie å konsentrere meg om, som nå fortjener å få sin mamma og kone "tilbake". JEG fortjener å få meg selv tilbake!! Det blir mitt store ønske og nyttårsforsett for 2015 ♥ 

Så idag fikk  jeg behov for å renske opp hjemme og, så jula ble ryddet vekk ekstra tidlig denne gang..
Det er ganske herlig ;)
Pleier å ta det vekk 1 januar, men vi reiser uansett til Randaberg for å feire nyttår. Dermed hadde jeg ikke sett pynten mer enn 1 dag til.. 
Julekortene får bli litt til da ♥

Avslutter med en insta kollasje som viser litt av min jul:



Gleder meg til å vise noen fine julegaver jeg har fått, så blir fint å få ungene på skolen så det er  ryddig på dagtid når det er litt fotolys-haha ;)

Da ønsker jeg dere fine  lesere en fin romjul og flott nyttårsfeiring ♥

Klem fra Charlotte

1 kommentar:

  1. Ønske deg alt det gode for år 2015<3
    Det fortjener både du og familien din. Takk for at eg har fått tatt del i dette året. Gode varme klemmer fra meg<3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte