fredag 12. desember 2014

Idag startet dagen med stress da bilen bestemte seg for å skape seg når vi allerede var sent ute til skolen. 6 åringen grein pga skulle være Lucia, 9 åringen redd for å ikke rekke adventsamlingen og 11 åringen synes å måtte komme for seint er såååååå flaut.. 
Ironisk nok skulle bilen på verksted for sjekk, og en super stressa mor så for seg tauebil..
Vel det gikk bra,,  Ungene kom nesten tidsnok, bilen kom seg til verksted og jeg rakk å se Lucia toget ♥
Etterpå var det tannlege for Iris, som jo gikk glimrende tøff som hun er :) Tannlegen mente hun måtte ha Åkra's lengste øyenvipper *stolt*

Når jeg da omsider kom hjem hadde jeg bestemt meg: Juletreet skulle opp! 
Kjøpte Sia tre ifjor, og det er kjempefint ♥ Greit å pynte fake tre tidlig, ingen fare for at det bestemmer seg for droppe alle nålene før julaften ;)

Jeg pyntet det jo selvsagt ikke, det er jo ungene sin jobb! Men det var kjempefint med bare lys og ♥

Måtte desverre innse at det ikke er så stas å pynte tre når en passerer en viss alder, kun Iris som ville..
Er det faktisk sånn at jeg må pynte det og selv snart??!! Sukk..



Ja ja fin fredagskveld til deg kjære leser ♥

1 kommentar:

  1. Så fint bilde av juletrepynting var, gav meg julesteming :-) Tenker nok at når minsten er større og ikke ønsker å delta med julepynting, er de andre blitt så store at det er blitt koselig igjen ;-) Håper helgen din var fin, og at siste uka før jul blir full av julekos. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte