onsdag 18. desember 2013

Idag var det fridag,dvs "tusen" ting på tapeten ;)
Første post var kontroll på sykehuset-hipp hurra for Camilla<3 Tenk nå er det 5 år siden jenta ble syk..
Imorgen skal hun og pappaen til Haukeland for epilepsi kontroll, godt alt som er gjordt ;)
Og 2 januar skal hun operere!! Hun har nemlig ødelagt trommehinnen sin på ene øret, og har veldig redusert hørsel pga det. Nå skal de prøve å legge på en kunstig en, og vi trenger alle tvi tvi vi kan få<3<3
Når vi først var i o store Haugesund tok vi oss en bytur og kafè besøk med min mamma:) Kjekt å besøke butikker vi ikke har her og, så vips lå det en pakkke til meg under treet fra "ungene" ;) De derimot får hele tiden beskjed om at de må "vente til jul"-hahaha for ei mor ;)

Jaggu går tiden fort på sånne dille dager?!

Nå senker ihvertfall kvelden seg i Mosbronvegen, og avslutter med pyntet peis:


Ikke så mye som skal til, noen granbar(fake), lys og stjerne.
Har forresten latt ungene pynte tre og, og det gikk så fint når jeg sorterte ut godkjent pynt ;) Det får jeg prøve ta bilde av i dagslys. Ikke lett å ta bilder av bling bling??

Klem fra Charlotte

4 kommentarer:

  1. Kjekt med nye butikker, alltids spennende)
    Må le, her kommer det også et par pakker fra " ungene" , " katta" og muligens også fra " kaninen" , hi hi)
    Masse tvi tvi med operasjonen, håper det går bra!
    Nyt den lekre peise- pynten din og god kveld fine du))

    SvarSlett
  2. Tvitvi te jentå :-)
    Godt med alt som e gjort ja!
    Eg må vel sei at eg har nesten mista tellingå på kor mongen pakkar så e te meg…. hihi… fra nissen, jentene, katten…. obs!
    Flott pynta peishylla :-)
    Nyt kvelden :-)
    Klemklem fra Susanne

    SvarSlett
  3. SÅ FLOTT PYNTET PÅ PEISEN
    KRYSSER FINGRENE FOR
    PRINSESSA DI<3
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Så flott du har pynta på peisen,enkelt og flott:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte