onsdag 4. september 2013

Forandring fryder som vanlig

Heisann:)
Ikke sprekt med innlegg for tiden, jaja sånn har vel alle det innimellom;)

Nå er butikken ferdig fornya, tar bilder imorgen. Vi er kjempefornøyde, forandring fryder!

Super inspirert bestemte jeg meg for fornying av stua, endelig fått yes fra gubben! Skulle få tv ut av den lille kroken og greier, dette skulle bli bra!
Veeeel.
. Kunne gått selvsagt, men så  var det den laaaange kabelen som mangla.. Og vips var motivasjonen borte..
Men gidda ikke flytte det gamle hvite skapet tilbake, så da ble det automatisk litt forandring-haha..

Ja godt med litt luft:)

Måtte plutselig ha et hjørnebord..

Hjørnesofaen måtte vike(å nei så trist..) Og en ting er sikkert, jeg hadde blitt lykkeligere uten gulnet parkett*sukk*

Plutselig en dag, ommøblerer jeg igjen..

idag knakk jeg og kjøkkenbord benet, så nå har vi ikke det heller.. Egentlig ønsker jeg meg bare en frokostbar siden spisebordet er rett utenfor kjøkkenet.. Nå er jeg muligens et skritt nærmere det;)

Da var det dags for å følge HKH på turn, hun glitrer i rosa ballettklær og jeg daffer i joggedress-en sånn dag ja..

Klem


6 kommentarer:

  1. Så kjekt å hørra fra deg,det er lov å være fraværende av og til:)
    Men bare litte grann;))
    Stuen din er kjempetøff Charlotte,og forandring fryder det er sikkert!
    Like tv-kroken din med den nye sofaen.Og bar løsning på kjøkkenet er nok ingen dum ide,dere som spisebordet rett utfor kjøkkenet.
    Ha ein strålande dag:o)
    Klemmer i fleng..

    SvarSlett
  2. Det er så koselig hos deg, liker så godt slik du satt sofa gruppa di. Hvit sofa er fint. Mye fint i stua di. ha ein fin kveld, det er så deilig ute. Klem fra Ann elin

    SvarSlett
  3. Nå måtte jeg stoppe på vei hjem fra jobb for å lese innlegget ditt, hi hi, så koselig det ble med sofagruppa , luftig og fint ja)) Forandring fryder alltid!! Digger vinballongene dine spes, mye fint du har)) Kos deg i kveld , det skal jeg! Hjem til snickers og potetgull og slappe av på sofan, gleder meg!! Klem Camilla

    SvarSlett
  4. Så koselig hos deg atte og litt omøblering og litt forandring fryder alltid:)
    Nyt kvelden skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Er visst litt rolig på bloggfronten her i gården og for tiden :-p Ble kjempe fint itte ommøblering da..høsten e ei sånn tid kor forandring e kjekkast hihi ;-))) Va innom butikken i dag....fiint da! Va fint med pip og gg på den nya hyllå!! ;-)
    Fine kveld te deg, her ska eg te stord i helgå på seminar.
    Klemklem ;-)

    SvarSlett
  6. kjekt med litt forandring innimellom, har prøvd det selv men ender alltid opp med å ha sofa og spisebord på samme sted, annet funket rett og slett ikke hos meg:-) alltid kjekt med innlegg fra deg :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte