tirsdag 27. august 2013

Interiør og Robbie!

Ja da var jeg hjemme igjen etter ei fantastisk uke:)

Det var utrolig kjekt å være på Gave og interiørmessa. Jammen har vi flotte leverandører, flott service. Ble itillegg både mette og fikk med gaver:)
 Håper ikke jeg kjøper alt jeg har vært med å valgt ut, da blir det ikke mye mat i heimen fremover nei;) Men det var og veldig hektisk, så sovna som ein baby hver kveld-haha.. 
Ble skvisa inn litt shopping, selv om det ble mest vindushopping;)

Ny Muuto Dots knagg ble med hjem:)

Kom hjem lørdagskveld, og søndagsformiddag var det ny tur på hu mor: Robbie Williams konsert!!!!

Kopiert fra insta

Jeg reiste med min gode venninne og BLODFAN Davina, så selvsagt hadde vi Golden Circle;) Vi stod så nærme at nå han stod nederst på stigen(det midterste bilde)så var vi ca en halvmeter fra å ta på hunken!
Jada jeg hylte og pulsen var høy selv om jeg liksom bare var med for moro skyld. Han er en skikkelig entertainer<3
  "for 2 hours your ass is mine!!"
Men er ingen ungdom lenger gitt, så det var HARDT å komme hjem kl 03.30 natt til mandag og jobb noen timer etterpå*kremt*
Satser på at jeg er litt mer opplagt imorgen-hehe..

Klem

5 kommentarer:

  1. Høyres ut som du har hatt det kjempefint❤

    SvarSlett
  2. Nå blei jeg glad!! Savna innlegga dine) Heldig du er som har vært på messa, høres ut som du har hatt det supert!! Skulle gjerne vært på den konserten også, han er jo helt rå!!Har slitt ut et par cd'er kan man si... God kveld/ natt til deg) Jeg holder på å danse rundt i stua m walkman. Ser ikke bra ut.... Men jeg legger opp nytt løp til kunstløp- jentene mine, og da må det prøves ut litt...Hi hi)

    SvarSlett
  3. Kul knagg!
    Kjenner eg har lopper i blod nå altså,så nå må dei nye varene berre poppe inn i butikkene;) glede meg...
    Haha,skjere ungdommen du jo:))
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Tenker konserten var fantastisk!
    Var for noen år siden i Paris på Robbie Williams konsert, var en opplevelse!
    Ha en flott dag

    SvarSlett
  5. Yes! Eg bar der også, med mannen, hehe. Eg og hubbie på Robbie :-) Og den mannen kan underholdning, for eit råskinn...! Sidan me bur i Stavanger så var me heime litt tidligare, men ein er jo så høg etter ein slik konsert at søvn umiddelbart er rein utopi. No er det jo plutselig fredag att, eg gleder meg til å sova frampå på laurdag - elsker det! Har ingen planar. Elskar det også :-)

    Klem Eli (tidligare Frøken Fryd)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte