søndag 11. august 2013

Da var det blitt søndagskveld, og jeg kan trekke pusten endelig..
Jobbehelg og bursdagsbarn blir en aktiv helg vet du;)
Anna ble 17 år på lørdag, hun nesten voksen og jeg fortsatt ung-haha..
Familieselskapet hadde vi idag, og det betyr jo kakebaking og ommøblering av stua. Menyen var heldigvis enkel med Oreo og Safarikake, liker ikke å steke kaker nemlig;)
For å samle alle rundt et bord var det jo opp med reservelageret av stoler, godt jeg "samler" ikke sant;)



Som vanlig med meg, enkel borddekking og ikke strøken duk..

Alltid kjekt å se familien samlet, selv om jeg stresser mer enn nødvendig i forkant. Å rydde 3 barnerom f.eks, det er jo å be om å få stressanfall!! De må jo selvsagt trø til selv, men mammen må jo inn iblant..

Imorgen begynner endelig uka jeg har gledet meg til: skolestart og hverdag! Sånn at når jeg har fri fra jobb, så er ungene på skolen og i barnehage-hihi..

Da var det tv kveld på meg og mannen, sesong 3 av The killing! Kjekt med Netflix:)

Klem fra Charlotte

7 kommentarer:

  1. Koseligt med selskap..men ja - det komme aldrig uten stress ;)
    Fin uka te deg ;-))))
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Koseligt med selskap..men ja - det komme aldrig uten stress ;)
    Fin uka te deg ;-))))
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Kos med familieselskap,men godt når det er overstått:))
    Oh yes,gleder meg til skolestart;))
    Ha ein fin filmkveld:-)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  4. Kjekt med ekstra stoler ja! Så fint det var i stua) liker ikke strøket duk jeg) Så deilig med skolestart i morgen, her starter de neste uke, godt å ha huset for seg selv litt innemellom))Det gleder jeg meg til også) samtidig som det er litt trist at ferien er over og at jenta mi begynner i 3. Klasse og lillebror i 1. Kl, kan nesten ikke tro det! Syns tida går litt altfor fort , samtidig som det er deilig at de blir store og mere selvstendige. Må være rart for deg som har en på 17 år og snart voksen!! Good night , på tide å legge seg! Klemmer fra Camilla

    SvarSlett
  5. Så flott dekka på og strøken duk trengerme jo ikkje,fint å ha masse stoler å hente fram når ein dekker på til fest:)
    Kjenner det Skal bli så godt med skolestart nå,litt for lenge den ferien for dei og oss foreldre,godt med rutiner igjen!

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Søndagskveld er alltid en deilig, avslappende tid. Hadde man bare hatt fri på mandagene, så hadde det vært helt perfekt *blunk. Jeg har hatt to selskap i helgen, så jeg synes det var utrolig fint med søndagskveld :) Null stress og kakerester. Hihi.

    Håper du får en flott mandag i dag. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  7. GRATULERER MED OVERSÅTT 17 ÅRING
    BLIR BRA MED NORMALE DAGER NÅ JA....
    SÅ FINT DU HADDE DEKKET
    NYT DAGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte