tirsdag 10. juli 2012

Jammen godt jeg har en mamma som liker shopping like godt som meg;) Eller... Kanskje jeg er arvelig belastet?

Uansett, idag kjørte vi oss en tur til Ølen Møbel. Endelig!! Det er vel 1 times kjøring, så kan liksom ikke gjøre det så ofte. Oi så mye fint! Har ikke feit konto nå etter ferien, men noe ble det jo:)


Telysestaker og en søt skål fra Tine K:) Vasen kjøpte jeg i Danmark.

En liten rastepause på hjemveien ble det og, på Living;)


Har en stund irritert meg over golvteppet jeg hadde her. Billig teppe fra Ikea som aldri ble rent, og ble krøllete pga ungene drar bordet frem og tilbake. Så et mindre teppe bare under bordet synes jeg var en grei løsning:) Og billig når en går for SALG!
Iris slapper av etter barnehagen, så hadde ikke hjerte til å be henne flytte seg for fotografen.. Den nye plissegardinen er gjemt bak liften. Og hvorfor ser en  jeg ikke rotete ledninger o.l før etterpå?? Aargh, derfor blir jeg nok aldri en dyktig fotograf...

I kveld tok mannen og jeg oss en "spasertur i haven" for å inspisere plommetrærne. Vi har ikke mindre enn 4 stk, og tillegg har vi 3 epletrær, ripsbusker og stikkelsbær. Det er nå jeg burde finne min indre husmor å planlegge safting og sylting;) Skjer neppe, men noen eplekaker skal jeg nå fikse.  Blomsterbedene er frodige og kanskje litt ville og, og muligens er mye av det ugress.. Prøver å si til meg selv at de forrige eierene har hatt 30 år til å lære seg denne hagen, jeg er nybegynner..

Roser<3

Epletreet som får de største eplene<3

Kyssebenk?
Da er det sofaen og tv som lokker, ha en fiin kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte