søndag 29. juli 2012

Hei..
Idag har jeg en sånn dag.. Jeg er sint inni meg, rastløs, lei meg og lei av "alt".. Vi har vel alle sånne dager??
Når jeg ikke har det så bra,går det utover huset.. Kunne tenkt meg å bytte ut alt, føler ting kveler meg.. Helt syk!! Mannen satt foten ned når jeg ville flytte skjenken på gangen ned i kjelleren, og da ble jeg så furten at jeg bokstavelig talt gikk ned i kjelleren.. Det vil si at jeg etter 1 år har fått opp den etterlengtede knaggrekken, fått opp liftgardin på vaskerommet, helt alene bar det ekstra spisebordet inn i boden og div rydding. Hi hi aldri så gale at det ikke er godt for noe??!! Kjelleren er forresten ikke bloggbar med alle den umalte furuen, så du får rett og slett bare tro på meg;)

Hang opp den fiiine billedrammen jeg fikk av lillebror og svigerinne til bursdagen i stua, og den passet riktig så fint inn:


Nå må eg bare finne to bilder å ha inni ramma;)

Og når jeg først var i gang knipset jeg litt til..







Har nå bestemt at det gamle skapet skal bli KVITT, og det blir jo veldig fint:)) Skal bare hente fram litt overskudd, så er jeg igang;))

Mens jeg har blogget meg i bedre humør har jeg hørt på Rammstein:))
 Hadde aldri trodd mannen skulle få lurt meg til å like dem men..

Her har du den første sangen jeg begynte å like, ballade selvsagt-hihi..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte