mandag 2. juli 2012

Destinasjon Haugesund

Som annonsert igår, hadde jeg sykehus på tapeten idag.. Stressa tulling for å vekke 3 barn i feriemodus! Endelig ut av huset ringer sykehuset: øreproppen til Milla var ikke kommet, timen avlyst! Høflig i telefon, litt grumpy mumling etterpå.. Men jeg skulle jo og gi blod, så til Haugesund bar det lell.. Milla ville bli med, kanskje siden hun visste det vanket en bytur etterpå?

Og joda jeg tøffet meg skikkelig idag, og signet meg opp som beinmargsdonor! Var ikke fullt så tøff etter blodgivningen da når jeg ble dårlig,og ble heist opp igjen.. Fikk beskjed om å spise godt neste gang, og stresse mindre?? Hihi..

Premien min<3
Og så ble det en liten handlerunde:



En fin trekasse og tavle hos Fru Emma

Papirpose hos Brun'o interiør

Ble litt smått til, men som jeg ikke har fått på plass/tatt bilde av:)
Er sikker på at ved å jobbe i en interiør butikk så blir en bare veldig koselig, for der treffer jeg virkelig de koseligste folkene:))

Resten av dagen var "normalen", dvs rydde og ordne.. Blir sikkert rart den dagen ingen av ungene bor hjemme, og ting forblir på sin plass?? Sikkert kjedelig og;)

Nå er det stille i heimen, og fruen har kost seg med havregrøt(!) og et glass brus fra Danmark:


Bringebærsaft fra et lokal bryggeri i Ebeltoft. Helt ærlig var den mer bloggbar enn den var god å drikke;) Tror jeg holder meg til maxen min jeg..

Ha en fin kveld:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte