søndag 8. juli 2012

Helg..

Søndags kveld, og ferien min er over for denne gang.. Så da kommer nok sommeren;) Men så jobber jeg faktisk ikke fullt, så skal nok nyte litt og.

Lillebror hadde utdrikkingslag igår, og nå gleder vi oss til den store dagen i august<3

Så mens Knerten kjørte gocart, var min fremtidige svigerinne på besøk:



Lemonade og is m/vafler<3

På kvelden fikk jeg besøk av to herlige kollegaer, og igjen kom det godsaker på bordet-åffkårs!!

DET glemte jeg å ta bilder av da.. Men jepp, vi koste oss:))

Fin dag<3

Idag har det vært litt dagen derpå..

Men nå er kvelden her, de minste sover, stue og kjøkken er litt ryddig. Og jeg er latterlig sjokolade sugen..

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte