onsdag 25. februar 2015

Takk for alt kjære..

Zafira!


du har vært familien Mosbrons bil i mange år nå.. Du kom til oss når vi plutselig ikke lenger hadde plass i en vanlig bil.. Det var faktisk husfar sine første ord når han fikkk høre om at vi skulle få Iris :"åja så nå ska eg altså kjøra Zafira?!" Så da ble det det!

Du har rommet masse du.. En haug unger,vogner,rullestol,kupp fra Finn... Ja the list goes on..

Du har vært lunefull.. Husker du ferien vi hadde da du bare bestemte deg for å havarere i Odda på vei hjem(gudskjelov!!)? Ungene fikk seg en kjempeopplevelse bak på lasteplanet til Viking redningsbil helt hjem til Åkra-om natta..Muligens det de husker best fra den turen ja..

Du har masse klisslike søsken,spesielt på Åkra,så har ikke tall på de gangene jeg har prøvd å låse opp FEIL sølvgrå Zafira,gjerne med svart takboks fra Packline..
Apropo takboks: det er for LAVT under taket i Markedet (Haugesund) til å kjøre med Zafira MED takboks!! IKKE prøv det!

Men nå har altså våre veier blitt skilt.. Mannen i huset tok ikke sjangsen på bilferie til Danmark  i år,i tilfelle du bestemte deg for at du kanskje var litt sliten og lei av oss.. Så vi har byttet deg i en slektning av deg, Insignia..


For jada the Mosbrons liker tydeligvis Opel,dette er nemlig Opel nr 6. Mammen i huset ville helst kjøpe bil hos lokal forhandleren Åkra bil skjønner du.. De er jo så praktisk nærme, og ikke minst så flinke med service for sånne som oss som ikke engang skifter LYSPÆRER selv..

Men selv om jeg er kjempeglad for den nye, så hadde jeg litt klump i magen når jeg leverte deg fra meg skal du vite ♥
"ka e det med damer og bil?! sa bilselgeren da ;) Men jeg liker jo ikke engang å kaste ødelagte leker jeg , har da sett Toy story?!

Lykke til videre Zafira ♥

Charlotte

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny bil! Her er også vårres kjære volvo stoppe & ny bil må til.. men enkelt er det ikke.
    Ha en fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. hahaha herlig morsom lesing, og I know the feeling når det kommer til leker :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte