tirsdag 3. februar 2015

Januar var en utrolig kjip måned på vær fronten, payback for fin høst tenker jeg..
Idag er været topp,så sett vekk ifra de skitne vinduene *grøss* er det herlig med sola som strømmer inn ♥

Idag har jeg hatt me time på shopping mens ungene var på skolen-herlig :) Ble mer tid på kafè enn shopping igrunn, og det var så koselig :)

Men jeg prioriterte en tur innom Bolia som vi har fått her på Haugalandet ;) Aldri vært på Bolia før, gått glipp av noe der t y d e l i g v i s!
 Utrolig fine utstillinger/miljøer,måtte ta meg to runder for å suge det inn ;) Kjekt å bare se i butikker og av og til..

Men disse tingene ga meg litt "vårfølelse":


Den fargerike kroken i stua dette ;)

Ha en fin dag dere ♥

Klem Charlotte

2 kommentarer:

  1. Deilig med litt egen-tid. ;) Små pustepauser gjør seg i hverdagens travle dager.

    Kjempefine vaser fra Bolia. :)

    Ha en strålende onsdag, fine deg Charlotte

    SvarSlett
  2. nyter de få timene jeg får alene, enten det er å lese bok eller titte i butikker, helt topp. Bolia er en super kjekk butikk, og flotte vaser du fant deg :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte