onsdag 17. september 2014

Mitt hjørne..

Her er mitt hjørne:


Her slapper jeg av med bladene mine, har utsikt til hagen (heldigvis ikke til bedene som skriker luking) og ser rett på tv så jeg får med meg alle de ...... seriene ungene ser på-altså PERFEKT plassering ♥ Kan og nevne at jeg slipper å se kjøkkenet som vanligvis trenger opprydding ;)

Har fått inn  Mille Moi på jobb, og puten passer jo perfekt for en sliten rygg ♥ Kunne egentlig tenkt meg alle putene til MM men kjenner jo mine begrensninger*kremt*
Overpynter sjeldent bordet, så de fine enkle stakene til Serax passer meg fint og en eller form for  plante/blomst (i dette tilfelle død lyngplantegreie da potta ikke tåler vann).
Fornøyd ♥

Været folkens, wow så fantastisk heldige vi er!! Lurer på om vi også får en flott vinter med snø som forblir snø, og ikke slaps etter 2 dager?! Let's hope so :)

Ha en flott dag ♥

1 kommentar:

  1. Her og e det benken nå...før eg ska på jobb seinare. Digge putene fra MM :-)))
    Nyt dagen :) ♡

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte