søndag 27. april 2014

Vårdag

Det er vår og det er sol ♥
Oh store lykke igår når jeg og mannen kjøpte utemøbler♥
Jeg ville ha rottingmøbler og han hammock, så da ble det begge deler ;)




Den øverste delen av terrassen er  ikke  så stor,men  vi klarte nå å få plass til alt. 
Fine å se på og gode å sitte i!

Fikk tydeligvis solstikk og idag, for jammen meg har fruen luket bed?! Den som kaller det terapi, lucky them, jeg liker det IKKE! Men nå full i småsår er jeg ihvertfall litt fornøyd over å ha luka litt ;)

Det fine med hagen vår er at det blomstrer noe nytt hele sesongen, visste hva de gjorde de som anla den ♥

Det fineste akkurat nå er plommetrærne synes jeg:


Ifjor 17 mai var jeg drittmisunnellig på de som pyntet med bjørkegreiner.. Etterpå fant  jeg ut:

Litt småpinlig *kremt*

Sånn ellers:




Det er nok bed  selv etter  alt vi fjernet pga garasjen og dreneringen..

Såå idag har vært en utedag, og SELVSAGT grillet vi middagen ;) Godt med en sånn dag ♥

Charlotte

2 kommentarer:

  1. Nydelige utegruppa!! Me og sko hatt nye *ønske* ;-) Her har me vært ute heile dagen..herligt med sol ;-)
    Klemklem ♥

    SvarSlett
  2. Så fint det ble, ser så koselig ut hos dere:)!! Godt du fikk kose deg i de nye hagemøblene nå i helgen:) Ønsker deg ei fin ny uke. Stor klem Ann Elin :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte