onsdag 9. april 2014

Et slag for miljøet!

Ja nå har familien Mosbron gjort et aldri så lite miljøtiltak ;) Vi har fått oss elbil! En snedden liten sak-BMW i3! Vi synes (selvsagt) den er dritkul og den er en drøm å kjøre! Aldri kjøpt oss helt ny bil før, så var ganske så stas å få velge vår bil:)

Blir bare kalt Humlå! Kul?


Elbil er jo ikke bare bra for miljøet, men og lommeboka ;) Selv om det er (forbausende mange!) som godter seg når de skal fortelle oss at bare vent så må vi betale alle avgiftene vi og, så er det uansett fornuftig med en elbil! Slipper bensin, og strømmen er billigere;) Og ikke minst miljøvennlig!

Og tenk der bil og garasje står var det ifjor tett med busker og trær?! Det er blitt skikkelig åpent og herligt nå, og forrige uke fjernet vi nok et bed-yeeey! Gleder meg til å få fatt på uteområdet i år(ikke lukingen!!) og ikke minst få huset grått! Skal bytte ut alle utemøblene da det er på  tide nå. Hva vi ender opp med får vi se, men pallene jeg brukte skal på søppla!


 Så ferien vår  blir stort sett hjemme da det tross alt skal gjøres og  ;) Men det blir overnatting i Abrahavn, Kristiansand med dyrepark og Sabeltann show:)

Idag er en skikkelig lat dag, og det trengte jeg nå ;) Travelt å reise på storbyferie gitt!

Ha en fin dag♥

Charlotte

7 kommentarer:

  1. Flott glis dokke har fått ;-) Glede meg te å hørra kossen det va i Paris ;-)
    Klemklem ♥

    SvarSlett
  2. Så flott bil, liker at den har fått navn, kult!!
    Kjempefin garasje også!!
    Nyt dagen!!
    Klem

    SvarSlett
  3. se der ja, kul bil :-) vi har også nylig gått til anskaffelse av en elbil, Nissan leaf, og er superfornøyde. håper du har storkost deg i Paris:-) klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med ny bil :) Flott den der :) Fortsatt fin dag :) Klem Rita

    SvarSlett
  5. Kulaste biå i byen:)
    Glede meg til å fresa til ikea med den!
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  6. Passa perfekt det navnet. Kul! Jeg vil og ha, jeg som sykler med mini i tilhenger hver dag uansett vær ;-) Ønsker deg ei god helg og påske. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  7. Gratulera med ny kul bil! :-)
    Ønske deg ei flotte helg :-)
    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte