tirsdag 15. april 2014

God morgen♥
Har nå ei stille stund pga alle (!) barna sover ennå, og av en eller annen grunn er jeg våken når jeg ikke "må".. Må være alderen..

Igår fikk jeg gjennom et ønske som mannen virkelig synes et merkelig påfunn..Kan ikke gjøre alt uten lov, spes ikke når jeg vil misbruke hans lommebok og hjelp til montering ;)

Ja jeg nevnte jo at jeg trengte noe der med spisebordet etter det gamle skapet ble tatt vekk.. Har sett det på flere blogger og insta, rett og slett metallhylle.. Sånne som en har i garasjen og kjelleren liksom ;)



 Jepp,fornøyd jeg!
Mannen? Tror faktisk han syntes det ble litt kult jeg, men innrømmer det neppe ;)

Nå er det fri frem til lørdag, håper det blir fine dager♥
Får besøk idag, så må finne på noe mat å diske opp med tenker jeg :)

Ha en fin tirsdag♥

Charlotte


8 kommentarer:

  1. Kjempestilig:)ønsker deg ei god påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Kuult med sånne hyller, og kjekt med oppbevaringen da! ;-) Ønske deg og dine ein fine påske ♥
    Varme klem ;)

    SvarSlett
  3. Så kult, det ble kjempe stilig::) Det passer så perfekt inn. Nyt fridagene oh ønsker deg og dine en riktig fin påske ferie:)

    SvarSlett
  4. Wow,blei kjempestiligt!
    God påske t deg💛
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  5. slike metalhyller er knalltøffe, har lyst på en slik selv men har ikke plass i stuen men vurderer da en på rommet til en av gutta. klem Helen

    SvarSlett
  6. Sprekt! Og passet perfekt hos deg :-) Her blir vi alltid enig om hvordan vi skal gjøre et i heimen, det er jo hverken mitt eller hans hus - så enighet er fint :) Å være våken alene på morgenen høres forresten utrolig deilig ut. Det kan jeg ikke huske sist jeg hadde muligheten til. Men nå skal vi straks på påskeferie til fjellet med familie og da har kusina mi sagt hun vil stå opp med bølla så mor og far får sove lenge. Fantastisk og den perfekte gave for småbarnsforeldre. He-he.

    God påske til deg og dine. Håper den blir fiiin :)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  7. Hei på deg Charlotte :-).
    Denna hyllo va fantastisk kul og passa perfekt hos deg:-). Perfekt ilag med stolane dine :-)
    Her e vi i full påskeferie modus og er klar for hyttetur imåro.
    God påske til deg og dine :-)
    Klems Evelyn :-)

    SvarSlett
  8. Den va jo knallstilige der den hyllå :-)
    Håpe du kose deg i påsken!
    God påske!
    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte